Jump to content
Geplaatst:
comment_581044

Kan iemand me uitleggen hoe

is gemaakt? ik zou ook al die plekken weleens willen zien, ik zie ook marco's bistro uit het introfilmpje en nog andere speciale plekken, is dit voor iedereen mogelijk? het viel me op dat hij volgens mij de tijd gaat sneller cheat heeft gedaan, is dat nodig hiervoor?

en er zit ook nog een rare freak ergens rond de 3 minuten!

(sorry voor al die vragen :bonk: )

Bewerkt: door DX11

Featured Replies

Geplaatst:
comment_582206

poppetje loopt gewoon twee keer zo snel omdat anders het filmpje te lang duurt. Ik snap nog steeds niet waarom rockstar malibu en the shopping mall etc wel toegangbaar maakt, maar waarom de bikers-gang café nou niet toegangbaar is, want die vind ik nou echt vet. Die heb ik liever dan cafe robina.

Geplaatst:
comment_583601

1. Dit is gewoon een mod.

2. Die rare man die dat filmpje heeft gemaakt heet TheWraith.

3. Als je goed kijkt zie je dat poppetje wat hij dood schiet, en dan stapt hij in die Airwolf (Ook met een mod) dan komt dat poppetje meer en trekt hem uit de Airwolf en dat is dat poppetje dat hij net heeft neergeschoten :?.

Zo duidelijker :?.

Greetz, GTA Monster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_583605
1. Dit is gewoon een mod.

2. Die rare man die dat filmpje heeft gemaakt heet TheWraith.

3. Als je goed kijkt zie je dat poppetje wat hij dood schiet, en dan stapt hij in die Airwolf (Ook met een mod) dan komt dat poppetje meer en trekt hem uit de Airwolf en dat is dat poppetje dat hij net heeft neergeschoten :?.Zo duidelijker :?.

Greetz, GTA Monster

nee dat is echt heel duidelijk ja :puh: lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.