Jump to content
Geplaatst:
comment_581092

Ik ga een speelfilm maken in MTA SA DM. De naam van de film is tot nu toe: "Rescueing Ellen McCarter". Tot nu toe betekend dat ik nog niet echt een betere naam voor de film heb.

Het script heb ik al op papier staan en ik moet het alleen nog overtypen.

Plot:

De staat San Andreas is bezet door de Russen. Doordat veel Amerikanen vechten in de eerste Golfoorlog, (ergens in de jaren '90), konden de Russen San Andreas zo overnemen.

Paul McCarter is generaal bij de landmacht. Zijn vrouw Ellen McCarter is ontvoerd en wordt gevangen gehouden door de russen. Ellen is een belangrijke vrouw in Los Santos zij is de secretaris van de minister van Defensie. Daarom hebben de Russen haar ontvoerd. Aan Paul McCarter is het nu de taak om de landmacht zo te begeleiden dat San Andreas weer in Amerikaanse handen komt en zijn vrouw te bevrijden.

Deze film ga ik zoals al gezegd maken in MTA SA DM. Maar omdat ik veel mensen nodig heb ga ik hier *recruiten*. Het liefst heb ik mensen met TS en die meestal op een zaterdag of zondag middag kunnen MTA'en :D.

Deze film duurt op papier 1,5 uur :puh: misschien iets te lang, maar dit staat nog niet vast aangezien de film nog niet eens is gemaakt :D.

Ik hoop dat veel mensen animo hebben om mee te spelen in deze film :D. Ik ga er aparte maps voor maken en gtagames.nl kan voor een goede server zorgen.

Er werken ook mensen mee uit mijn clan (DFT) dus als er namen bij staan die je niet kent weet je waarom :D. Ik kan alle mensen gebruiken. Of je Rus of Amerikaan wordt is nog niet zeker.

Wat wel zeker is, is dat ik stemmen nodig heb voor gesprekken :D. Het liefst veel oorlogskreten en iemand die ervoor kan zorgen dat ik extra geluiden heb, zoals schiet geluiden. Want met fraps filmen in MTA = lag.. :(

Voice-actors:

-Silent Thunder

-Vincent

-Stefan (White Gold, ik :D)

-jurr.p

Actors:

-Liberty

-NOSsss

-S.Eagle

-RoyBoy

-Blacklizard

-O-Vet

-&NeoSyp$

-Thundercover

-Kettling

-Da Phoenix

-gtaboy107

-Boris H.

-R-Bean

-Gang

-Yo

-jurr.p

-Luuk

-ErtererO

Greetz, White Gold ([dft]Stefan[NL] in MTA)

Bewerkt: door White Gold

Featured Replies

Geplaatst:
comment_583485

Zeg waarom gebruik je eigenlijk mta dm? kun je niet beter een eigen server voor sa-mp maken? dat is veel handiger...(bij sa-mp kun je zowat alles)

Geplaatst:
comment_583501
Zeg waarom gebruik je eigenlijk mta dm? kun je niet beter een eigen server voor sa-mp maken? dat is veel handiger...(bij sa-mp kun je zowat alles)

jah dan kan ik ook mischien mee spelen (oja me sa is door me broetje en sus kapotgmaakt wheeeeeeeee)

en meer mensen hebben dit denk ik

ik hep nu team spek maar snap er NIKS van kan je het nie gewoon beter met skype doen ???????

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop!<<<

Bewerkt: door jurr.p

Geplaatst:
  • Auteur
comment_588841

Nouw dat script is er even niet meer van gekomen :N . Dit project is niet dood en gaat ook niet dood. Het duurt alleen wat langer omdat al die leraren spreekbeurten en presentaties opgeven.. Maar als MTA DM verschijnt, gaan we in ieder geval binnen 2 weken filmen.

Ook zoek ik nog meer animo voor deze film :D.

Geplaatst:
comment_588849
Nouw dat script is er even niet meer van gekomen :N . Dit project is niet dood en gaat ook niet dood. Het duurt alleen wat langer omdat al die leraren spreekbeurten en presentaties opgeven.. Maar als MTA DM verschijnt, gaan we in ieder geval binnen 2 weken filmen.

Ook zoek ik nog meer animo voor deze film :D.

Zo lang MTA DM nog niet uit is, heeft het nog niet ontzettend veel haast, hoor ^_^

Geplaatst:
comment_589038

Ik zit er aan te twijfelen MTA:DM ook maar eens te downloaden, wanneer

ie uitkomt.

Ik speel altijd met veel plezier SA:MP, en als je met MTA:DM maps kunt

maken, gaat dat helemaal top worden!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.