Jump to content
Geplaatst:
comment_49807

Dit weten we al van Rockstar:

Voorlopig komt er geen nieuwe GTA (dus niet binnen 2 jaar)

Ze gaan niet meer verder met het huidige GTA3, VC, SA concept maar starten totaal iets nieuws.

Playstation 2 of Playstation 3?

Sam Houser zei in een interview dat de nieuwe GTA gebruik zou gaan maken van nieuwe technieken en dus niet meer verder gaan met de oude PS2.

Dus de nieuwe GTAkomt pas na de release van de PS3 uit, wat dus zorgt voor een veel beter grafisch spel.

Meer info: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/OPSM2_9.jpg

Interview met Sam Houser.

Er gaan ook geruchten dat de nieuwe GTA misschien als eerst op de nieuwe Xbox uitkomt.

Handelsmerken

Rockstar heeft de volgende handelsmerken vast gelegd: GTA: SIN CITY, GRAND THEFT AUTO: SIN CITY, GTA: TOKYO, GRAND THEFT AUTO: TOKYO, GTA: BOGOTA, GRAND THEFT AUTO: BOGOTA, GTA5 en GTA6

Meer info: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4058

Hieruit worden we dus niet duidelijker.

Domeinnamen:

Rockstar Games heeft de volgende domeinen reeds op eigen naam staan:

GTA4.com staat WEL op de naam van Rockstar Games

GrandTheftAuto4.com staat WEL op de naam van Rockstar Games

GTABogota.com staat NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van eHoster Webbhotell die in Zweden schijnt te zitten.

GTATokyo.com staat ook NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van UKCheap wat een hosting bedrijf is.

grandtheftautotokyo.com staat NIET op de naam van Rocsktar Games maar op de naam van UKCheap

grandtheftautobogota.com staat NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van UKCheap

GTASinCity.com staat NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van Ultimate Search wat zo'n irritante site is.

grandtheftautosincity.com staat NIET op de naam van Rockstar Games maar op de naam van No1Host.com

Dit wijst er dus naar uit dat de volgende GTA Grand Theft Auto 4 kan gaan heten.

• Reacties 85
  • Bezichtigingen 14.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_89586
toen de PS2 uitkwam kostte ie ook 500 €

deus zal de PS3 de zelfde richting ingaan

ik wacht tot ie pak goedkoper is :puh:

Ik denk zelf dat de PS3 wel duurder wordt dan €500,-.

De PS3 is natuurlijk veel beter dan de PS2, dus zou hij ook vast wel meer gaan kosten.

Ik denk zelf dat hij misschien wel €750,- kan gaan kosten. (rond die koers.)

misschien wel duurder sony wil er flink wat geld voor vangen ik zellf denk rond de 900/1000 eurie big money has to be made

Ze gaan ook wel groot geld verdienen.

Want er zijn veel mensen die een PS3 willen hebben.

Maar om hem dan meteen 1000 euro te laten kosten vindt ik wel overdreven.

@ Dragonmaster : ik zou de PS3 wel willen hebben alleen heb ik er geen geld voor.

Dus ik moet wachten tot hij goedkoper is geworden , dan kan ik hem misschien wel kopen. ;)

Geplaatst:
comment_89610

Ik zou hem idd ook wel willen kopen.

Maar 1000 euro is wel erg veel.

Al had ik het ik mag hem dan toch niet kopen.

@Mazzeltje:Zoals jij al zei:Afwachten tot ie goedkoper wordt ;)

Bewerkt: door Dragonmaster

Geplaatst:
comment_92689

Ik denk dat hij 450€ gaat kosten , sony moet ook rekening houden met vraag en aanbod + geld ! en ik wacht ook ff tot ie goeiekoper is , heb ik ook bij mn ps2 gedaan , 150 euries :)

Geplaatst:
comment_93377
maar wie weet hoe sterk de computer moet zijn voor de nieuwe gta want die is toch echt 3D of niet soms

:huh: Echt 3D? Is er ook zoiets als 'nep 3D' dan..? Veel 3D-er dan GTA III, -VC en -SA heb je niet in een computerspel, dacht ik zo.

Of bedoel je dat je er zo'n bril bij krijgt..? Lijkt me onwaarschijnlijk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.