ik heb wel eens wat gehoord over ene camerahack. Hiermee kun je meerdere views hebben in een auto. Maar werkt dit ook als je te voet bent? Ik heb namelijk een first person view nodig, maar ik moet nog steeds een bom af kunnen laten gaan (dus 1st view bij auto ed valt af).
Kan dat ook via de cam hack?
Bedankt!
PS: kan iemand eventjes een download link geven naar cam hack?
Hallo,
ik heb wel eens wat gehoord over ene camerahack. Hiermee kun je meerdere views hebben in een auto. Maar werkt dit ook als je te voet bent? Ik heb namelijk een first person view nodig, maar ik moet nog steeds een bom af kunnen laten gaan (dus 1st view bij auto ed valt af).
Kan dat ook via de cam hack?
Bedankt!
PS: kan iemand eventjes een download link geven naar cam hack?