January 9, 200719 yr sorry maar ik weet niet waar ik dit moet plaatsen kan iemand mij aljeblieft de files gta.dat en script doorsture of in deze topic zetten ben deze opeens kwijtgeraakt ik had ze gebackupt maar waren opeens weg en heb geen zin om opnieuw te installere
January 10, 200719 yr Doe ik wel even voor je . Edit: Ik kreeg hem maar niet geupload via de GTAForum upload functie. Ik denk dat er wat mis is ofzo. Ik heb hem even geupload naar Rapidshare voor je. Download. Als je niet meer weet hoe dit werkt, kan je het altijd vragen via PB/PM. Tevens bestaat voor dit soort dingen een topic. Namelijk deze. Vriendelijke groeten, DaBeast Edited January 10, 200719 yr by DaBeast
sorry maar ik weet niet waar ik dit moet plaatsen kan iemand mij aljeblieft de files gta.dat en script doorsture of in deze topic zetten ben deze opeens kwijtgeraakt ik had ze gebackupt maar waren opeens weg en heb geen zin om opnieuw te installere