January 10, 200719 yr ik heb map cleaner gebruikt en nu?? en ik heb ook sanny builder gebruikt en dit is mijn fout >>> Door JGuntherS: Topictitel aangepast, hij was een beetje vaag en onduidelijk<<<
January 10, 200719 yr wat probeer jij allemaal met die Sanny Builder??? WTF geef trouwens meer uitleg als jij echt wilt dat wij jou moeten helpen, leg alles uit wat jij deed, ..................
January 10, 200719 yr Author ik heb alle dingen van de .rar uitgepakt van map-cleaner de .img en de .dat en dde main. en ik doe steets new game en hij loop steeds vast egt stom ik weet het ook niet!!???
January 10, 200719 yr als jij zo uitlegt, snap ik en andere modders er niet zoveel ofwel beter NIKS van, misschien meet duidelijker heb jij de map cleaner wel uitgevoerd tot het eindigt dan pas de water.DAT en main.scm plaatsen in de JUISTE en GOEDE map?
January 10, 200719 yr Author jaaaaaaaaaaaaa maar appelmac heb een bestand aann me gegeeven die bestand bisro moet in gta3.img die most ik noggggggg
January 12, 200719 yr Hmm, zo het er naar uit ziet heb je een door MB gedecompileerd script geopend met Sanny Builder, je kunt dit script overzetten naar SB-formaat door naar Extra -> Convert MB to SB te gaan. Je kunt het betreffende script ook decompileren met SB, dan zal het wel werken.
ik heb map cleaner gebruikt en nu?? en ik heb ook sanny builder gebruikt en dit is mijn fout
>>> Door JGuntherS: Topictitel aangepast, hij was een beetje vaag en onduidelijk<<<