January 10, 200719 yr weet er iemand of het mogelijk is om film op te nemen van san andreas (ik speel het op pc) zoja,hoe dan
January 10, 200719 yr Je kan gebruik maken van Fraps. Dit is een programma waarmee je filmpjes kunt op nemen op de PC. Als je je niet registreerd, dan kan je enkel 30 seconden opnemen! Als je je wel registreert, dan krijg je heel wat meer filmtijd. Je moet je zeker niets aantrekken van de langere versie, want als je over Windows Movie Maker beschikt, dan kan je gerust alle kleine stukjes aan elkaar zetten om er een mooi filmpje van te maken. Verder dacht ik dat de geregistreerde versie van Fraps niet gratis was, hier kan ik me wel in vergissen. Veel succes ermee! Edited January 10, 200719 yr by Svenie
weet er iemand of het mogelijk is om film op te nemen van san andreas (ik speel het op pc) zoja,hoe dan