November 18, 200421 yr ik heb een paar vraagjes over de jetpack: - waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden?? - kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten? - is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo?
November 18, 200421 yr ik heb een paar vraagjes over de jetpack: - waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden?? - kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten? - is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo? 1 alle vliegende voertuigen hebben een maximale hoogte, jetpack dus ook. 2 Ik an alleen SMG's schieten, maar een maatje van me zag ik ook andere wapens gebruiken, snap het nog steeds niet. 3 Heel snel issie volgens mij niet, maar je kunt wel makkelijk stukken afsnijden en daardoor tijdwinst halen.
November 18, 200421 yr je kan met die jetpack niet wisselen van gun.. dus van te voren al degene pakken die je wilt gebruiken hihi
ik heb een paar vraagjes over de jetpack:
- waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden??
- kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten?
- is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo?