Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49900 wat is de jouwe?? ik ga nog steeds trouw voor de SMG... lekker snel, en bruikbaar in autos en op moters
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49974 ik vind ze allemaal wel cool ak 47 kan je ver schieten en de uzi minder en de sawed shotgun is lekker hard van dichtbij ik weet het niet vindt ze allemaal prima groeten dude
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_50039 M4 en de mini gun.. Jammer dat ik hem nergens kan vinden...
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_50052 minigun zit op onderste verdieping van parkeergarage in San Fierro, recht voor een lift die niet werkt kan geen screen geven, dus gwoon ff zoeken
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_50270 minigun zit op onderste verdieping van parkeergarage in San Fierro, recht voor een lift die niet werktkan geen screen geven, dus gwoon ff zoeken Ghehe.. Nou bedank ik je Maar geef gelijk kritiek.. Welke parkeergarage? SF is nog groter dan LS dus nog lastiger :S en ja, ik ben lui maar dit is bijna niet te doen...
wat is de jouwe??
ik ga nog steeds trouw voor de SMG...
lekker snel, en bruikbaar in autos en op moters