Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582791 Wie zou me de enterable train willen opsturen? dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior Gtagarage is namelijk kapot.... De site doet het wel, maar de downloads niet Bewerkt: 10 januari 200718 jaren door yvea0
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582805 Een trein is al enterable...Maar als je bedoelt om eentje te spawnen in je garage met de GarageEditor, ik weet niet of het wel mogelijk is. Bewerkt: 10 januari 200718 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582815 Een trein is al enterable...Maar als je bedoelt om eentje te spawnen in je garage met de GarageEditor, ik weet niet of het wel mogelijk is. Je kan inderdaad al in de train, maar dan kan je alleen rijden, je kan er met deze mod echt in rond lopen en bekijken. Wie zou me de enterable train willen opsturen?dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior Gtagarage is namelijk kapot.... De site doet het wel, maar de downloads niet Ik heb het bij GTAGarage.com geprobeerd en het lukt inderdaad niet, de mod is beschadigd. Gelukkig zijn er mee sites, je kan hem namelijk hier ook downloaden. Ik denk dat je zelf wel weet hoe je hem installeerd, ofniet? Zo nee wil ik het nog wel even uitleggen. Voor MartyCeha heb ik hier nog een plaatje van de mod: Veel plezier ermee.
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582855 ik vraag me af als de trein bezig met te rijden dan gaat CJ niet naar achteren vliegen zoals jij met de packer die een auto probeert te trekken maar de auto gaat niet mee, dus de vraag: CJ blijft gewoon op vaste plaats dus niet vallen, achteruitglijden wanneer de trein rijdt?
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren Auteur comment_582915 ik vraag me af als de trein bezig met te rijden dan gaat CJ niet naar achteren vliegen zoals jij met de packer die een auto probeert te trekken maar de auto gaat niet mee, dus de vraag: CJ blijft gewoon op vaste plaats dus niet vallen, achteruitglijden wanneer de trein rijdt? CJ blijft staan, tenzij de trein omhoog of omlaag gaat dan ga je als het waren door de trein heen
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583287 wat gebeurt er als de trein rijdt en je stapt er met CJ uit? volgens mij ben je dan in 1 x dood.
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583289 twankala, denk het niet hoor, uit de deur springen en dan zal CJ wel vallen en heel wat health gaan ervan af ja maar doodgaan denk het niet
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694199 maar hoe kan je er in blijven zitten? ik bedoel er zitten gewoon heuvels in de rails dus de trein gaat zoiezo al omhoog en omlaag. dus je houdt het niet tegen dat je eruit vliegt. (daar baal ik zo van) ik wil erin blijven zitten natuurlijk
Wie zou me de enterable train willen opsturen?
dieene waar je gewoon in kan lopen zonder enter te drukken enzo met een interior
Gtagarage is namelijk kapot....
De site doet het wel, maar de downloads niet
Bewerkt: door yvea0