November 18, 200421 yr ik schoot in LS allemaal dealers neer, nu ben ik in LS, maar ziet geen ene dealer lopen??? wat moet ik nu kopot schieten om aan E-Z money te komen??? B)
November 18, 200421 yr gewoon missies doen in SF.. dat verdient lekker en als je die Zero missies hebt gedaan dan verdien je poen met die winkel
November 18, 200421 yr :angry: Of als je kraag die dealers voor hun hasses wil knallen ga je toch ff naar LoS SaNtO s
ik schoot in LS allemaal dealers neer, nu ben ik in LS, maar ziet geen ene dealer lopen???
wat moet ik nu kopot schieten om aan E-Z money te komen??? B)