Jump to content
Geplaatst:
comment_66068

het is bijna zover het eerste kwartaal 2005 komt de beste race game ever uit je kunt nu ook je auto´s tunen enz. wie kijkt hier ook naar uit en gaat hem net als san andreas op de release datum kopen ???

GRAN TURISIMO 4 !!!!!!!!!!

Bewerkt: door Se7en

• Reacties 588
  • Bezichtigingen 23.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_130438
Probeer het eens met de Toyota RSC Rally car.

Helemaal getuned dan.

Hier heb ik ook heel veel Rally's mee gehaald namelijk.

Ik vind dat werkelijk zo'n rotding.. Hij is wel snel, maar de wegligging is niet echt best. Als je daarna met een Impreza of Lancer rijd dan merk je het verschil echt wel. Dus ik zou het eens met een flink opgefokte Impreza proberen ;)

Geplaatst:
comment_131894

Argh.. is er nou echt geen manier om die tijd even sneller te kunnen laten lopen bij die Driving Missions? Ik moet er nog 1, de laatste op de Nurenburgring, maar je moet elke keer weer 2 minuten wachten voordat je mag starten.. Wordt behoorlijk irritant als je het elke keer weer opnieuw moet doen.. Denk dat ik die race nou alles bij elkaar al 50 keer gedaan heb ofzo, maar nogsteeeds niet gelukt :(

Geplaatst:
comment_132626
ik moet nog international b moet ik nog hallen dat is wel jammer :(

Licences heb ik ook al allemaal + Alle driving missions + bijna alle Special Conditions races. Nu de rest nog :rolleyes:

die laatste licensens zijn zwaar kut.elke race probeer ik kei veel zwaar irritant

ik rij trouwens nu in een zwaar opgevoerde nismo.

Bewerkt: door X-Zero

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.