Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583423 Is het mogelijk om de Varrios uit El Corona te halen? Ik erger me er namelijk dood aan. Ik heb het al groen, maar ze zijn er nog steeds
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583430 Is het lichtgroen? Dan kan het zo zijn, je gang en die andere lopen er dan samen rond. Het kan ook zijn dat je nog een klein gebiedje niet hebt.
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren Auteur comment_583433 Is het lichtgroen? Dan kan het zo zijn, je gang en die andere lopen er dan samen rond. Het kan ook zijn dat je nog een klein gebiedje niet hebt. Het is echt donkergroen. hoe kan ik ze dan wegkrijgen?
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583447 er is een gebied in het noorden van het 2e eiland. daar kan je ook nog een gangwar voeren
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583452 er is een gebied in het noorden van het 2e eiland. daar kan je ook nog een gangwar voeren Volgens mij moet je dan een bepaalde glitch hebben...
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583745 er is een gebied in het noorden van het 2e eiland. daar kan je ook nog een gangwar voeren Volgens mij moet je dan een bepaalde glitch hebben... Nee, in de PS2 versie zat dat er standaard in. In de PC versie is dat weg gehaald en zijn er 2 gebieden tussen Santa Maria en Pershing Square bijgekomen
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583751 De Varrios Los Aztecas zijn er altijd. Ik heb alle Hoods verovert en dan zijn ze er nog gewoon nog. Dat komt omdat het geen vijand van je is. Ze gaan niet uit zichzelf op je schieten. Het zijn vrienden van CJ. Aangezien Cesar een van de beste vrienden van CJ is. Dus dit kan je gewoon niet veroveren.
Is het mogelijk om de Varrios uit El Corona te halen? Ik erger me er namelijk dood aan. Ik heb het al groen, maar ze zijn er nog steeds