Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49965 hey, ik ben nu in San Fierro en ik las hier wat over een rijschool..maar waar is de rijschool? EN kan je er zomaar naartoe of moet je eerst een missie doen? THnx
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49966 Je krijgt vanzelf telefoon over die rijschool, dan komt er een rode S op je kaart.
Geplaatst: 18 november 200420 jaren Auteur comment_49969 okej thnx, maar wanneer krijg ik dat telefoontje?
Geplaatst: 29 november 200420 jaren comment_55691 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh:
Geplaatst: 29 november 200420 jaren comment_55703 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn.
Geplaatst: 29 november 200420 jaren comment_55713 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. blijft die s dus gewoon het hele spel staan :huh:
Geplaatst: 29 november 200420 jaren comment_55719 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. blijft die s dus gewoon het hele spel staan :huh: ja, de S blijf voor altijd staan.
Geplaatst: 29 november 200420 jaren comment_55725 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. blijft die s dus gewoon het hele spel staan :huh: ja, de S blijf voor altijd staan. ok dan weet ik dat ook weer
hey, ik ben nu in San Fierro en ik las hier wat over een rijschool..maar waar is de rijschool? EN kan je er zomaar naartoe of moet je eerst een missie doen?
THnx