Clowntje_93 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Hey mensen! Ik zag dat hier nog geen topic over was dus ik wou vragen: Wat is je favoriete nummer op de Vice City Radio? Mijne is 'She's An Easy Lover' van Phil Collins(Flash FM) óf 'In The Air Tonight', ook van Phil Collins(op Emotion 18.3). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Lover Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Die twee zijn ook de mijne, ik wil wel Holy Diver van Dio daaraan toevoegen Dus: Easy Lover - Phil Collins & Philip Bailey(Flash FM) In The Air Tonight - Phil Collins(Emotion 98.3) Holy Diver - Dio(V-Rock) Bewerkt: 11 januari 2007 door PSP-Lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Phill Collins- Easy Lover & In the Air tonight I want to know were love is <--- Deze ben ik de zanger naam vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr_bruinsma Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 Ik heb altijd the wave op Lekkere oldskool beats Vooral Yazoo van Don't go Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 zoals meerdere mensen: Phil Collins - In The Air Tonight. "I Can Feel It Coming In The Air Tonight" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 Ik vind toch: Phil Collins-Easy Lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 Mijn favoriete muziek - nummers op GTA : VCS zijn : Phill Collins & Phil Bailey - Easy LoverPhill Collins - In the air tonight Als ik dan toch een welbepaald nummer zou moeten uitkiezen , ga ik resoluut voor 'Easy Lover' van 'Phill Collins & Phil Bailey' . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 ik vind ze allemaal wel leul maar flash fm vind ik het best >>> Door SummerBase: We hebben het hier over een muziek nummer en niet over een radio, het is dus de bedoeling dat je een titel geeft an een nummer die je mooi vindt in VCS. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 van mij i want to know what love is van foreigner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik vind net zoals de meeste Phill collins-In the ait tonight & easy lover Als ik emotion aan heb staan en phill collins komt langs zet in de achtergrond muziek heel zacht (1streepje) en de muziek helemaal full en ga ik over op die ene speciale camera waar je om de aantoal seconde een ander beeld hebt dat vind ik z'on mooi gezicht en dan ga ik ook rustiger rijden. en ik ben ook al een paarkeer naar dat concert van phill geweest. rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Euh... Ik denk toch dat ik voor: "I like it, like that" ga. Van radio Espantoso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 ik vind de beste: Easy Lover - Phil Collins & Philip Bailey(Flash FM) In The Air Tonight - Phil Collins(Emotion 98.3) Holy Diver - Dio(V-Rock) Rock you like a hurricane(V-rock) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Hier mijn lijstje: - Easy lover- Philip Bailey & Phil Collins Flash Fm - Gloria- laura Branigan Flash Fm - I want to know what love is- Foreigner Emotion 98.3 - We belong- Pat Benatar Emotion 98.3 - Heart of glass- Blondie Wave 103 - Don't go- Yazoo Wave 103 Eigenlijk nog veel, maar dan wordt het lijstje te lang Edit: Ook Fantasy- earth, wind and fire VCFL Kan ik m'n broer lekker mee gek maken Bewerkt: 2 april 2007 door spoeky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Mijn favoriete nummers Holy diver - Dio V-Rock It started with a kiss - hot chocolate VCFL I want to know what love is- Foreigner Emotion 98.3 Vind ik gewoon goeie nummers Bewerkt: 31 maart 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
donsalva Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 mijn favo is "Looks that kill" van Mötley Crüe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.