Jump to content
Geplaatst:
comment_583668

Beste,

Ik heb hier even een vraag:

Ik heb IPB 1.3.1. Final gedownload van Invision Nederland. Dus InvisionPower.nl.

Ik heb IPB 1.3.1. succesvol geïnstalleerd maar toch zie ik dat mijn board Ungeregisterd is. Ik weet niet waarom maar dit is echt raar.

Kan iemand me helpen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_584142
Beste,

Ik heb hier even een vraag:

Ik heb IPB 1.3.1. Final gedownload van Invision Nederland. Dus InvisionPower.nl.

Ik heb IPB 1.3.1. succesvol geïnstalleerd maar toch zie ik dat mijn board Ungeregisterd is. Ik weet niet waarom maar dit is echt raar.

Kan iemand me helpen?

IPB 1.3.1 is een onstabiel forum aangezien het reeds enkele jaren niet meer geupdate word. Het is misschien aan te raden phpBB2.x te nemen (misschien is dit een goede optie met het vooruitzicht op phpBB3.x) of een ander alternatief of je kan voor IPB betalen en een versie krijgen die direct gepatched kan worden als er lekken in zitten maar voor IPB2.2.X moet je wel betalen.. ;)

Edit: Misschien kan ik iets meer ontopic reageren :puh:. Volgens mij kan je IPB 1.3.1 niet meer registreren omdat IPB hier geen support(ondersteuning) meer voor aanbied.

Bewerkt: door Argon

Geplaatst:
comment_584369
Dus ze gaan me niet bannen omdat ik IPB 1.3.1. gebruik?? :)

Zijn er nog enige beveiligings updates? :)

Nee, gaan ze niet doen, het is een volledig legale download.

En hier en hier vind je 2 belangrijke updates.(de ene wat groter als de andere)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.