Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583668 Beste, Ik heb hier even een vraag: Ik heb IPB 1.3.1. Final gedownload van Invision Nederland. Dus InvisionPower.nl. Ik heb IPB 1.3.1. succesvol geïnstalleerd maar toch zie ik dat mijn board Ungeregisterd is. Ik weet niet waarom maar dit is echt raar. Kan iemand me helpen?
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_584142 Beste,Ik heb hier even een vraag: Ik heb IPB 1.3.1. Final gedownload van Invision Nederland. Dus InvisionPower.nl. Ik heb IPB 1.3.1. succesvol geïnstalleerd maar toch zie ik dat mijn board Ungeregisterd is. Ik weet niet waarom maar dit is echt raar. Kan iemand me helpen? IPB 1.3.1 is een onstabiel forum aangezien het reeds enkele jaren niet meer geupdate word. Het is misschien aan te raden phpBB2.x te nemen (misschien is dit een goede optie met het vooruitzicht op phpBB3.x) of een ander alternatief of je kan voor IPB betalen en een versie krijgen die direct gepatched kan worden als er lekken in zitten maar voor IPB2.2.X moet je wel betalen.. Edit: Misschien kan ik iets meer ontopic reageren . Volgens mij kan je IPB 1.3.1 niet meer registreren omdat IPB hier geen support(ondersteuning) meer voor aanbied. Bewerkt: 12 januari 200718 jaren door Argon
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren Auteur comment_584360 Dus ze gaan me niet bannen omdat ik IPB 1.3.1. gebruik?? Zijn er nog enige beveiligings updates?
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_584369 Dus ze gaan me niet bannen omdat ik IPB 1.3.1. gebruik?? Zijn er nog enige beveiligings updates? Nee, gaan ze niet doen, het is een volledig legale download. En hier en hier vind je 2 belangrijke updates.(de ene wat groter als de andere)
Beste,
Ik heb hier even een vraag:
Ik heb IPB 1.3.1. Final gedownload van Invision Nederland. Dus InvisionPower.nl.
Ik heb IPB 1.3.1. succesvol geïnstalleerd maar toch zie ik dat mijn board Ungeregisterd is. Ik weet niet waarom maar dit is echt raar.
Kan iemand me helpen?