ik installeerde bij vc een keer een ontzettend slechte online mod, die ik weer eraf gehaald heb. maar toen ik dat deed, was de gta-vc.exe zomaar weg! (ik heb dus ook geen backup kunnen maken) heeft iemand de orginele (1.0 dus) gta-vc.exe voor mij? (de 1.1 heb ik niks aan, want dan kan ik een bepaalde mod niet meer installeren )
hallo,
ik installeerde bij vc een keer een ontzettend slechte online mod, die ik weer eraf gehaald heb. maar toen ik dat deed, was de gta-vc.exe zomaar weg! (ik heb dus ook geen backup kunnen maken) heeft iemand de orginele (1.0 dus) gta-vc.exe voor mij? (de 1.1 heb ik niks aan, want dan kan ik een bepaalde mod niet meer installeren
)