Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_583980 Wie wil mij die ff sturen??Groeten Ik doe hem even voor je uploaden . Handling.cfg
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren Auteur comment_583981 Wie wil mij die ff sturen?? Groeten Ik doe hem even voor je uploaden . oke dank u das niet goed Hij gaat naar een andere site
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_583988 Wie wil mij die ff sturen?? Groeten Ik doe hem even voor je uploaden . oke dank u das niet goed Hij gaat naar een andere site Klopt, van die site kan je hem downloaden . Als volgt kan je hem downloaden: - Ga naar de url die ik gegeven heb - Kies voor "Free" - Toets de 4-letterige code in (naast here:....) - Sla hem op ergens op je computer. Via deze site (Rapidshare) kan je bestandjes uploaden .
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_583989 Hij verwijst je door naar Rapidshare.com, dat is de site waar je de file moet downloaden. Hoe dat moet zie je hier: Ga op de pagina naar onder en klik op 'Free' Tik de code in en kies eventueel nog een andere downloadserver, en klik dan op Download...[/b]
Wie wil mij die ff sturen??
Groeten