January 12, 200719 yr Ik heb vandaag voor iedereen in dit huis een gebruikers account gemaakt, maar nou wil ik sommige mappen van een andere gebruiker in mijn mappen zetten, dus mijn vraag is: Hoe doe je dat? EDIT: Het is me al gelukt, topic kan gesloten worden Edited January 12, 200719 yr by Gta Ripper
January 12, 200719 yr Dat gaat als volgt : Ga naar Deze Computer > C:- Document And Settings > Kies Gebruikersaccount > Ga dan bijv. naar Mijn Documenten > Pak de bestand > Kopieren (sneltoets CTRL+C) Ga naar de benodigde map > Voila
January 12, 200719 yr Door als je op die account zit de mappen op een DVD te branden en ze vervolgens er weer vanaf te halen als je op je eigen account zit. Verder kan je als je op je account klikt(in het scherm waar je ook andere accounts kan aanmaken) door op 'Mijn type account wijzigen' en 'Beheerder van deze computer' aanvinkt bij alle bestanden en mappen van alle accounts op de hele PC. Edit: Bovenstaande kan alleen als je beheerder bent of daar gemachtigd toe bent..(weet niet meer precies hoe dat gaat) Edited January 12, 200719 yr by Goliat
January 12, 200719 yr Author Het was me al gelukt voordat ik jullie post zag Tocyh bedankt voor het helpen
Ik heb vandaag voor iedereen in dit huis een gebruikers account gemaakt, maar nou wil ik sommige mappen van een andere gebruiker in mijn mappen zetten, dus mijn vraag is: Hoe doe je dat?
EDIT: Het is me al gelukt, topic kan gesloten worden
Edited by Gta Ripper