January 12, 200719 yr Is het mogelijkk om alle wapens te gebruiken in SA-MP? Alos ze te vinden zijn? want ik kan de bom niet in de winkel kopen in samp...
January 12, 200719 yr Ligt eraan op welke server je speelt. Ik zou je één (Nederlandse) server aanraden: 84.41.152.30:7777 Maar hier moet je spawnweapons kopen dus niet bij de kleine marker maar op de grote.
January 12, 200719 yr Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een aantal wapens (Uit m'n hoofd: Sniper, granaten, molotov cocktails, satchel charges, RPG, rocket launcher) werken gewoon niet in SA:MP 0.1b Ze zijn nog niet 'gesynchroniseerd'. Dat betekent dat ze nog niet werken, hoe het precies zit weet ik nog niet. In SA:MP 0.2 zullen deze wapens echter wel zitten. Als je ze wilt gebruiken moet je dus helaas wachten tot de release van SA:MP 0.2 Check >de SA:MP site< voor meer informatie. Edited January 12, 200719 yr by Flying Dutchman
January 12, 200719 yr Author ok bedankt heh. overigens doet de sniper het wel, ik heb hem zelf gebruikt vandaag... maar nu zit ik wel met een heel groot probleem! het zit zo: -ik moet een explosie laten zien van een bom -je mag cj (die hem gooit/laat afgaan) niet zien -cj heeft geen 1st person view -auto heeft dat wel, maar dan kan ik geen bom gooien/laten afgaan iemand een oplossing?
January 12, 200719 yr Kun je niet ergens tegen een muur aanstaan zodat de camera van CJ wegdraait en het schip laat zien? En anders kun je proberen een camerahack te downloaden. Of de 2player mod voor de pc installeren en dan iemand anders de bom af laten gaan. Ik hoop dat het je lukt want je filmpjes zijn top Boris H. p.s. nog ff iets, als je filmpjes maakt in sa-mp/mta krijg je heel erge lag.
January 13, 200719 yr overigens doet de sniper het wel, ik heb hem zelf gebruikt vandaag...de sniper is niet gesynched in 0.1b (het veroorzaakt alleen maar desync, de andere spelers zullen je niet meer zien lopen).maar nu zit ik wel met een heel groot probleem!het zit zo: -ik moet een explosie laten zien van een bom -je mag cj (die hem gooit/laat afgaan) niet zien -cj heeft geen 1st person view -auto heeft dat wel, maar dan kan ik geen bom gooien/laten afgaan iemand een oplossing? Of wachten totdat 0.2 released is (deze bevat een CreateExplosion functie, uiteraard ook rocket launchers etc. maar CreateExplosion is netter) of in 0.1b nades spawnen dmv pickups (speler automatisch nades geven veroorzaakt crashes) en een explosie creëren met behulp van een andere speler.@Boris H.: als je het goed doet is je lag minimaal. Edited January 13, 200719 yr by Azer
Is het mogelijkk om alle wapens te gebruiken in SA-MP? Alos ze te vinden zijn? want ik kan de bom niet in de winkel kopen in samp...