Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wapens

Is het mogelijkk om alle wapens te gebruiken in SA-MP? Alos ze te vinden zijn? want ik kan de bom niet in de winkel kopen in samp...

Featured Replies

Ligt eraan op welke server je speelt. Ik zou je één (Nederlandse) server aanraden:

84.41.152.30:7777

Maar hier moet je spawnweapons kopen dus niet bij de kleine marker maar op de grote.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een aantal wapens (Uit m'n hoofd: Sniper, granaten, molotov cocktails, satchel charges, RPG, rocket launcher) werken gewoon niet in SA:MP 0.1b Ze zijn nog niet 'gesynchroniseerd'. Dat betekent dat ze nog niet werken, hoe het precies zit weet ik nog niet. In SA:MP 0.2 zullen deze wapens echter wel zitten. Als je ze wilt gebruiken moet je dus helaas wachten tot de release van SA:MP 0.2 Check >de SA:MP site< voor meer informatie.

Edited by Flying Dutchman

  • Author

ok bedankt heh.

overigens doet de sniper het wel, ik heb hem zelf gebruikt vandaag...

maar nu zit ik wel met een heel groot probleem!

het zit zo:

-ik moet een explosie laten zien van een bom

-je mag cj (die hem gooit/laat afgaan) niet zien

-cj heeft geen 1st person view

-auto heeft dat wel, maar dan kan ik geen bom gooien/laten afgaan

iemand een oplossing?

Kun je niet ergens tegen een muur aanstaan zodat de camera van CJ wegdraait en het schip laat zien?

En anders kun je proberen een camerahack te downloaden.

Of de 2player mod voor de pc installeren en dan iemand anders de bom af laten gaan.

Ik hoop dat het je lukt want je filmpjes zijn top :bier:

Boris H.

p.s. nog ff iets, als je filmpjes maakt in sa-mp/mta krijg je heel erge lag.

overigens doet de sniper het wel, ik heb hem zelf gebruikt vandaag...
de sniper is niet gesynched in 0.1b (het veroorzaakt alleen maar desync, de andere spelers zullen je niet meer zien lopen).
maar nu zit ik wel met een heel groot probleem!

het zit zo:

-ik moet een explosie laten zien van een bom

-je mag cj (die hem gooit/laat afgaan) niet zien

-cj heeft geen 1st person view

-auto heeft dat wel, maar dan kan ik geen bom gooien/laten afgaan

iemand een oplossing?

Of wachten totdat 0.2 released is (deze bevat een CreateExplosion functie, uiteraard ook rocket launchers etc. maar CreateExplosion is netter) of in 0.1b nades spawnen dmv pickups (speler automatisch nades geven veroorzaakt crashes) en een explosie creëren met behulp van een andere speler.

@Boris H.: als je het goed doet is je lag minimaal.

Edited by Azer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.