Jump to content
Geplaatst:
comment_584166

De titel zegt het al, welke zeldzame voertuigen ben jij al eens tegengekomen? Ik ben de Mr. Whoopi gewoon op straat tegengekomen, zonder cheats!

En welke zeldzame voertuigen ken je?

Ik zeg niets ik wacht antwoord af :puh: .

Met de zoekfunctie niets gevonden.

• Reacties 237
  • Bezichtigingen 16k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_931216
Wel, de Buccaneer is niet echt zeldzaam hoor.

Je komt ze geregeld tegen in de ghetto's van Los Santos, en in het havengebied van San Fierro. ;)

heb nog nooit een buccaneer in de ghettos van LS gezien hoor

bedoel je misscien de Esperanto? :{

Geplaatst:
comment_931336

Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ...

Geplaatst:
comment_931364
Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ...

De hotknife staat altijd iets links van las venturas in de woestijn =]

Geplaatst:
comment_931384

O, alletwee de keren zag ik de auto in de noorden van San Fierro...

Maargoed, het punt is dat je het niet vaak ziet...

Geplaatst:
comment_931397

Daar zie ik hem ook regelmatig rijden, daar bij dat huis van die vriendin. Ik geloof Katie.

Geplaatst:
comment_931403

Daar zie ik hem ook regelmatig rijden, daar bij dat huis van die vriendin. Ik geloof Katie.

Ja, daar in de buurt zag ik hem dus rijden. Maargoed, verder is het ook niet belangrijk eigenlijk, want dat is meer bijzaak...

mvg

Geplaatst:
comment_931410

Ja, daar in de buurt zag ik hem dus rijden. Maargoed, verder is het ook niet belangrijk eigenlijk, want dat is meer bijzaak...

mvg

lol, dat is geen bijzaak, daar gaat dit hele topic over. :D:D

Geplaatst:
comment_931415

Ja, maar het punt is duidelijk. Ik heb nog niet zo vaak een Hotknife gezien en nu heb ik het gezien in de buurt van San Fierro. Daar gaat dit hele topic niet over, dit topic gaat over zeldzame auto's in GTA SA in het algemeen

mvg

;)

Geplaatst:
comment_931422
Ja, maar het punt is duidelijk. Ik heb nog niet zo vaak een Hotknife gezien en nu heb ik het gezien in de buurt van San Fierro. Daar gaat dit hele topic niet over, dit topic gaat over zeldzame auto's in GTA SA in het algemeen

mvg

;)

En jij beweerde dat de hotknife een zeldzaam voertuig was, wat dus niet zo is. Maar goed. Laten we er nu maar over ophouden, want op deze manier kunnen we nog wel 20 pagina's vollullen.

Geplaatst:
comment_932941

ik ben wel eens gewoon die FBI wagen die je bij de laatste

missie nodig hebt om door de muur te rijden tegengekomen

in los santos :Y :Y

natuurlijk meteen gejat en in mijn garage gestouwd ^_^

Geplaatst:
comment_932955
ik ben wel eens gewoon die FBI wagen die je bij de laatste

missie nodig hebt om door de muur te rijden tegengekomen

in los santos :Y :Y

natuurlijk meteen gejat en in mijn garage gestouwd ^_^

Die ben ik eens tegengekomen in rond verdant meadows.

Ik wou er in gaan maar toen ik de deur opendeed zag ik dat er 2 in zaten.

Te lang getwijfeld en tja, opgepakt.... :N

Geplaatst:
comment_932998

Ik bedoel deze:

:puh: klikkie :puh:

Die is naar mijn normen toch best wel zeldzaam, hij heeft allesinds geen vaste vindplaats volgens WikiGTA.

PS: voor de hotknife-discussie: hij is te vinden ten zuiden van San Fierro, afhankelijk van je driving-school vorderingen en heeft de nummerplaat '___GOLD__'. Link: klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.