Jump to content

Area 69

Recommended Posts

Geplaatst:

kun je in area 51 binnenin gaan zonder dat je een missie speelt ??, ik heb gans area 51 ondersteboven gehaalt maar geen ingang tot de labo's enz. help :-p :?:puh:

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dinkydau

4

• MartyCeha

4

• Big Boss

3

• Dx11

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

area 69 kan je inderdaad naar binnen gaan, en wel zo:

-Doe eerste de code dat er nooit politie achter je aan komt,

-Doe dan de jetpack code,

-Ga ergens de blue hell in,

-Zorg dat je onder area 69 vliegt,

-Zak dan naar beneden, en je word gespawnt in area 69... Have fun!

edit@ bigboss, je zegt vlieg naar boven, maar dat klopt toch niet, want de blue hell is onder de wereld en er niet boven, en je word overnieuw gespawnt wanneer je te laag valt (vliegt).

Bewerkt: door DX11
kun je in area 51 binnenin gaan zonder dat je een missie speelt ??, ik heb gans area 51 ondersteboven gehaalt maar geen ingang tot de labo's enz. help :-p :?:puh:
Is het zo moeilijk om fictie van realiteit te scheidden? Area 51 is een geheime basis in de VS. Hoogstwaarschijnlijk ben jij in de war met area 69 in het spel. Daar kan je heen via de Blue Hell (onder de wereld van SA) met een jetpack. Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Er is een toegang via de Blue Hell, doe eerst de 'Jetpack cheat', daarna de 'Never Wanted Cheat' en zoek dan een ingang van de blue hell (het Save House boven Madd Dogs Crib is een geschikt plek). Vlieg nu naar Area 69 toe, als je er onder bent vlieg je naar boven totdat je in Area 69 spawnt, dan kan je op je gemak rondkijken.

Als je GTA SA voor de PC hebt, kan je ook de San Andreas Place Manager gebruiken, tik simpelweg de coördinaten in en druk op Teleport.

Edit: Ik moet nóg sneller leren typen! Twee mensen waren me al voor!

Edit2: @DX11: Nee, nee. Als je in de Blue Hell bent, en ONDER Area 69 moet je naar BOVEN vliegen om er in te spawnen.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

ok bedankt allemaal ;) maar voor de duidelijk heid : er is dus geen gewone ingang die jer ter plekke kan vinden hé ?!

Geplaatst:
ok bedankt allemaal ;) maar voor de duidelijk heid : er is dus geen gewone ingang die jer ter plekke kan vinden hé ?!

simpel antwoord: nee :puh:

Geplaatst:

Nee, je kan er normaal alleen in tijdens 'The Black Project' waarin je het Jetpack moet stelen.

Daarom heb ik (en DX11 :t ) die andere manier beschreven, de "Alternatieve Manier".

Geplaatst:

>>> Door Dutchy3010: Ruziezoekend deel verwijderd.<<<

Edit2: @DX11: Nee, nee. Als je in de Blue Hell bent, en ONDER Area 69 moet je naar BOVEN vliegen om er in te spawnen.

en trouwens je hebt het toch echt helemaal fout, je moet naar beneden vliegen, dan val je zegmaar te laag, zodat je weer herspawnt word, dit gebeurd altijd als je te laag valt of vliegt in de blue hell.

Je kan er toch in via dat luchtgat ? of is dat aleen maar tijdens Black PRoject ?

Dat kan inderdaad allen tijden black project, daarvoor en daarna is het afgesloten helaas.

Je kan er toch in via dat luchtgat ? of is dat aleen maar tijdens Black PRoject ?

Dit kan voor zover ik weet alleen maar in Black Project :Y Als je niet tijdens de missie het rooster vernielt is het gat gewoon dicht, wel stom van R*

En @ de ruziemakers hierboven: Doe dit met een PB anders kan je een warn krijgen :engel:

Edit: Grrr, te laat.

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Je hoeft overigens geen cheats te gebruiken om buiten de missies om in Area 69 te komen. Zowel in MTA als in SA:MP kun je gewoon area 69 binnenwandelen, omdat de grote toegangsdeur daar weggehaald is. Het is overigens aan te raden dit met SA:MP te doen, omdat je in MTA niet gewoon kunt lopen, en met een motor door Area 69 rijden is wat lastig.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Sorry dat mijn antwoord helemaal beneden staat maar je kan ook naar Area 69 gaan door naar je huis in Mulholand te gaan en naar het zwembad te lopen, Doe de Jetpack-cheat. Éen raam is niet solid, dus vlieg e r met een jetpack doorheen. Het enige is een Target naar Area 69 te zetten, als je er bent vlieg je omlaag en je spawnt automatisch in Area 69.

Greetz, GTA Monster

• 2 maanden later...
Er is een toegang via de Blue Hell, doe eerst de 'Jetpack cheat', daarna de 'Never Wanted Cheat' en zoek dan een ingang van de blue hell (het Save House boven Madd Dogs Crib is een geschikt plek). Vlieg nu naar Area 69 toe, als je er onder bent vlieg je naar boven totdat je in Area 69 spawnt, dan kan je op je gemak rondkijken.

Als je GTA SA voor de PC hebt, kan je ook de San Andreas Place Manager gebruiken, tik simpelweg de coördinaten in en druk op Teleport.

Waar is de ingang van de blue hell precies ?

EDIT: met huis in mulholland, bedoel je daar madd dogs crib mee of dat andere (hebben allebei een zwembad).

Bewerkt: door michaelfivez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...