Geplaatst: 12 januari 200718 jaren comment_584263 Wie zou voor mij een leuke artiest weten die een soot van muziek maakt die op Basshunter's muziek lijkt? BVD
Geplaatst: 13 januari 200718 jaren comment_585366 Ik weet niet precies wat voor muziek hij maakt maar het lijkt me iets in de richting van Trance. Probeer daar anders iets over te zoeken op Google ofzo
Geplaatst: 13 januari 200718 jaren comment_585379 Ik heb iets beters gevonden. Je kunt het proberen op Wikipedia en daarna moet je naar beneden scrollen en dan vind je Categorieën onder aan de pagina. Hij valt onder de catergorie Eurodance. Dan kom je op deze Nederlandse pagina van Wikipedia uit. Je kunt dit ook in het Engels uitproberen. Daar zijn meer pagina's op Wikipedia beschikbaar.
Geplaatst: 14 januari 200718 jaren Auteur comment_585582 Ik weet niet precies wat voor muziek hij maakt maar het lijkt me iets in de richting van Trance. Probeer daar anders iets over te zoeken op Google ofzo Ik heb iets beters gevonden. Je kunt het proberen op Wikipedia en daarna moet je naar beneden scrollen en dan vind je Categorieën onder aan de pagina. Hij valt onder de catergorie Eurodance. Dan kom je op deze Nederlandse pagina van Wikipedia uit. Je kunt dit ook in het Engels uitproberen. Daar zijn meer pagina's op Wikipedia beschikbaar. Dankje
Geplaatst: 14 januari 200718 jaren comment_586635 In sommige van hun liedjes lijkt Cascada ook wel op BassHunter. Nuke[NL]
Wie zou voor mij een leuke artiest weten die een soot van muziek maakt die op Basshunter's muziek lijkt?
BVD