January 13, 200719 yr Hahaha zeer mooi hoor Syfes Ten eerste omdat ik Ali G cool vind ten 2de leuke stijl
Ik heb weer eens een sig gemaakt :
Wat vinden jullie ervan
Greetings Syfes