Jump to content
Geplaatst:
comment_584985

Hallo GTAfans,

Ik heb even een vraagje, maar ik weet niet of ik hem in het goede forum plaats. Dit forum leek me het meest voor de hand liggend. Ik vlieg tegenwoordig veel rond in de helikopter van het Vercetti Estate. Toch is dat ding er vaak niet, ik probeer dan het spel op te slaan, dood te gaan of opgepakt te worden.

Heel soms is hij er dan weer.

Hoe werkt het spawnsysteem eigenlijk? Dan weet ik tenminste wanneer hij er altijd is.

Bedankt!

Lance Vance Dance

Featured Replies

Geplaatst:
comment_594725

Als ik gewoon aankom vliegen staat de Marverick er (bijna) altijd. Ook als is van Binnen kom staat de Marverick er meestal maar minder vaak. De Sea Sparrow staat er alleen als ik via de voorkant naar buiten ga en vervolgens om het huis heen loop. Als ik via binnen naar beneden ga de tuin in staat de Sea Sparrow er bijna nooit.

Maar laten we maar veronderstellen - zoals Baffie al zei - dat de helicopters een 'spawnkans' (mooi woord hè:puh:) hebben. Van ongeveer 50 %

Bewerkt: door Bassiej™

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.