ik heb na de laatste missie van gta lcs gespaart totdat ik 1 mil. had en daarmee was ik erg blij ik heb dat gedaan door politie/ambulance/taxi enz. later kocht ik zown 5 miniguns ik had natuurlijk heel veel geld over ik viel de hoods aan en de colombians en na een hele tijd lol trappen met alle gangs en politie in liberty city was al mijn F*****G geld op nu vraag ik me af hoe ik aan geld moet komen ik heb nu 83 dollar ik heb alle auto's ook al heen gebracht en dat geld is ook al op dus help me aan geld te komen.
ik heb na de laatste missie van gta lcs gespaart totdat ik 1 mil. had en daarmee was ik erg blij ik heb dat gedaan door politie/ambulance/taxi enz. later kocht ik zown 5 miniguns ik had natuurlijk heel veel geld over ik viel de hoods aan en de colombians en na een hele tijd lol trappen met alle gangs en politie in liberty city was al mijn F*****G geld op nu vraag ik me af hoe ik aan geld moet komen ik heb nu 83 dollar
ik heb alle auto's ook al heen gebracht en dat geld is ook al op dus help me aan geld te komen.
gr 60
ps er is geen asset ofzo in lcs toch !?