January 13, 200719 yr Hallo, ik dacht: laat ik weer eens een sig posten. Hij is in de stijl van Windows Vista en met PowerPoint 2003 gemaakt (ook de ava). De gebruikte lettertypen zijn Segoe UI, Segoe UI Semibold en Segoe UI Light. Het Vista logo had ik ooit gemaakt met Photoshop via een tut. Misschien is hij wat simpel, maar persoonlijk vind ik hem mooi. Sig: Ava: Mvg, Flitskikker Edited January 13, 200719 yr by Flitskikker
Hallo, ik dacht: laat ik weer eens een sig posten.
Hij is in de stijl van Windows Vista en met PowerPoint 2003 gemaakt (ook de ava).
De gebruikte lettertypen zijn Segoe UI, Segoe UI Semibold en Segoe UI Light.
Het Vista logo had ik ooit gemaakt met Photoshop via een tut.
Misschien is hij wat simpel, maar persoonlijk vind ik hem mooi.
Sig:
Ava:
Mvg,
Flitskikker
Edited by Flitskikker