January 14, 200719 yr Beste leden, Ik heb voor mijn plezier even een Template gemaakt. Het is een gametemplate geworden en wat commentaar kan ik altijd gebruiken! Vertel de + en - punten zeer duidelijk, uitgebreid. Alvast bedankt! Hier kunt u de Gamelay-out zien.
January 14, 200719 yr Woow!! deze ziet er wel heel gaaf uit man!! Ik heb weinig verstand van templates maar deze ziet er zkr goed uit, niks op aan te merken, mooie banner, mooie lay-out, in een woord: PERFECT ga zo door man, ik wil meer templates van jou zien!
January 18, 200719 yr Ziet er erg goed uit, het is lekker strak en overzichtelijk. Je hebt frisse kleuren gebruikt met een donkere achtergrond, dat geeft een mooi effect. Eigenlijk heb ik er niet echt iets op aan te merken, dit is een heel goed gelukte lay-out. Top werk, 9/10.
January 18, 200719 yr Hallo, Heel duidelijk en strak. Weinig min punten behalve dat gedeelte van win nu een kano ect. Het mag dan reclame zijn maar zet er iets minder links neer. Goed lettertype leuk hoe je elke keer het nieuws laat zien >>>Xbox360: .... alleen vindt ik het plaatje bovenaan dan weer wat minder :/ een 9- voor deze template. Grats,Gybrus
Beste leden,
Ik heb voor mijn plezier even een Template gemaakt. Het is een gametemplate geworden en wat
commentaar kan ik altijd gebruiken! Vertel de + en - punten zeer duidelijk, uitgebreid. Alvast bedankt!
Hier kunt u de Gamelay-out zien.