January 14, 200719 yr Onderwerp: Alig G Soort design: Signature Size design: 320 x 120 Render: Ja Animatie: Nee Premade:ja Tijd van inlevering: 16 januari 10.40 Greetings Syfes Edited January 14, 200719 yr by Syfes
January 14, 200719 yr Ik weet niet of je het doorhebt, maar er staat bij jou:"premade: nee", en jouw huidige sig is wel premade.(al gemaakt) Dus jij moet opnieuw een andere Ali G signature maken, of is dat de bedoeling? >>> Door RonaldVC: Syfes heeft niet aangegeven dat hij zijn huidige signature inzet, dus je kan er vanuit gaan dat Syfes een nieuwe signature maakt voor deze battle..<<< Die-hard: Maar omdat ik bijna zeker was dat hij zijn huidige signature ging gebruiken zei ik het maar voor problemen te voorkomen, en ik had gelijk. Edited January 14, 200719 yr by Die-hard
January 14, 200719 yr Author Sorry hoor die hard ,was het effe vergeten dat ik dat moest aanduiden heb het nu gedaan .
Onderwerp: Alig G
Soort design: Signature
Size design: 320 x 120
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade:ja
Tijd van inlevering: 16 januari 10.40
Greetings Syfes
Edited by Syfes