Jump to content
Geplaatst:
comment_585820

De titel zegt het al, Post hier foute screens van SA.

Dus voor de duidelijkheid:

Wel screens van bijvoorbeeld:

-auto's in de grond

-onkruid op de weg

-politieagent in gewone auto enz.

geen screens van:

-mods

-trainers

Daffy Duck

Bewerkt: door Daffy Duck

• Reacties 92
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_618388
Heey, :)

is dat niet met een granaat of remote sathel gedaan?

want ik zie wat donkerde plekken op sommige stukken..

ChzN. :cya:

Nee, een ontplofte auto heeft altijd nog drie wielen en daarbij komt dat dit gewoon een of ander wrak is, dat bij het decor hoort.

Bewerkt: door Big Boss

Geplaatst:
comment_618390

jah ik snap dat dit gewoon een wrak is :) maar als je een granaatje bij zo'n wrak gooit kan het zijn dat hij een stuk weg vliegt..maar ik dacht het ook alleen maar..als het niet zo is dan is het gwn een bug :)

Gr. ChzN. :cya:

Geplaatst:
comment_618395

Nee, het is inderdaad met wat remote satchels gedaan. Maar ik had niet verwacht dat het wrak half in de grond zou steken , dus ik nam wat screenies. is dit erg? :sst:

Geplaatst:
comment_618468

Ja dat is waar ook, oke ik ga me usb-stick volproppen met al die rare screens want ik speel

SA op mijn laptop en zet dan die screens op deze pc met internet en als het goed zet ik ze morgen :D

Geplaatst:
comment_618480

Even een korte mededeling tussendoor: Er geldt op dit moment inderdaad (nog) geen maximum postaantal op dit topic. Er zijn echter wel andere voorwaarden verbonden aan dit topic: Post een screen of post gewoon niet! Natuurlijk mag je wel wat commentaar op een ander zijn screenshot leveren, maar het wordt wel gewaardeerd als je zelf daarna weer ontopic gaat, door bijvoorbeeld ook een screen te posten. Nu zijn er op deze pagina al 11 reacties geplaatst, waarvan er eigenlijk maar 1 ontopic is. Gelieve dus vanaf nu weer screens posten en het offtopic gedeelte zoveel mogelijk achterwege laten, aub. :)

Voor de duidelijkheid: Ontopic = Screen + Toelichting.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.