Jump to content
Geplaatst:
comment_586235

Ik wil zelf wel dat er cheats in GTA IV komen. Ik zou ze niet meteen gebruiken, maar het is wel leuk voor als je het spel hebt uitgespeeld. En nog even voor de duidelijkheid: cheats zitten niet standaard in ieder spel!

EDIT: er staat een foutje in de 2e optie. Het moet "Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken" zijn. Kan een iemand dit aub even verbeteren?

>>> Door VforV: Fixed.<<<

• Reacties 250
  • Bezichtigingen 15k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Cheats 294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_935711

Dat zal er denk ik (Helaas) altijd inzitten. Als spelers iets niet lukt, grijpen ze meestal naar de cheats voor leven of wapens. Neem je de tijd, overval een bank voor geld ofzo. maar het laagste vind ik de cheats.

Ciao :cya:

Geplaatst:
comment_936447

Cheats !! Dat is gewoon ongelooflijk vet, zoals gewoon een achtervolging maken met de politie en dan wanneer na 10 minuten je auto kapot is en je geen zin hebt om een andere te zoeken je je auto gewoon repareren. Ik vond het altijd vet om te racen en dan de politie langs links laten komen en ze ergens induwen

Geplaatst:
comment_936459

cheats zijn er voor om het makelijker te maken voor de ontwikelaars van het spel dat ze niet eerst 50 pasagiers af moet zetten om de taxi te laten springen of dat het wel doet (san andreas)en zomigen zijn voor de lol dus er zullen cheats in gta IV zitten :bier:

Bewerkt: door aeroxthm

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.