Jump to content
Geplaatst:
comment_586235

Ik wil zelf wel dat er cheats in GTA IV komen. Ik zou ze niet meteen gebruiken, maar het is wel leuk voor als je het spel hebt uitgespeeld. En nog even voor de duidelijkheid: cheats zitten niet standaard in ieder spel!

EDIT: er staat een foutje in de 2e optie. Het moet "Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken" zijn. Kan een iemand dit aub even verbeteren?

>>> Door VforV: Fixed.<<<

• Reacties 250
  • Bezichtigingen 15k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Cheats 294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_594900

'Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken' gestemd. Inderdaad als je Gta hebt uitgespeeld, is het wel leuk om cheats te gebruiken. :Y

Bewerkt: door Michiel23

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_605875

Cheats zijn natuurlijk altijd erg leuk. Maar niet iedereen vind het leuk. Maar gelukkig ben je ook niet verplicht om ze te gebruiken.

Je kunt er tot nu toe zelf voer kiezen. Dus waarom zouder er géén cheats in mogen? :)

Als je zonder cheats wilt spelen voer je gewoon géén cheats in, en als je wel met cheats wil spelen voor je ze gewoon in.

Die keuze ligt helemaal bij jou.

Ik snap ook niet echt dat sommige mensen zeggen dat er géén cheats in mogen.

Aangezien je zelf die keuze kunt maken. En waarom denk je dan niet even aan de andere mensen die wel cheats willen gebruiken.

Geplaatst:
comment_607540

Cheats zitten er zowiezo in

omdat de makers van het spel niet w8en tot een auto voorbijrijd

hebben ze cheats

en weercheats zijn er ook om te kijke hoe de veranderingen zijn

dus cheats zijn door de makers erin gezet om snel te testen

dus ze komen wel

Geplaatst:
comment_607548

Tuurlijk moeten er cheats komen. GTA is GTA tenslotte niet zonder cheats. Maar ik ben niet zo'n persoon die continu loopt te cheaten :N Cheaten doe ik als ik het spel uitgespeeld heb, voor de lol. ;)

:cya:

Geplaatst:
comment_607809

Ja het zou het leukst zijn moesten er cheats in zitten, dan kun je nog eens lol beleven. 8)

Maar ik zou ze ook niet direct gebruiken, ik speel altijd 2 games van iedere GTA, in zonder cheats te gebruiken en een met cheats. Ik doe altijd eerst die zonder cheats dus ik gebruik cheats niet direct. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.