Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Missie ''Hog Tied''

Ik zit vast in de missie ''Hog Tied''. ik kom wel met een moter op het dak maar zodra ik de Angel moter pak worden me banden lek geschoten, of ik word er af geslagen.. Heb al op WikiGta gekeken en daar stond dat je ze eerst moet dood schieten. Alleen zijn het er wel héél erg veel, en als ik er een hoop gedood hebben blijven ze weer opnieuw komen. Weet iemand een paar tips voor me?

Global.

Featured Replies

Ik zit vast in de missie ''Hog Tied''. ik kom wel met een moter op het dak maar zodra ik de Angel moter pak worden me banden lek geschoten, of ik word er af geslagen.. Heb al op WikiGta gekeken en daar stond dat je ze eerst moet dood schieten. Alleen zijn het er wel héél erg veel, en als ik er een hoop gedood hebben blijven ze weer opnieuw komen. Weet iemand een paar tips voor me?

Global.

Ik schiet eerst alles wat ik tegen kom neer. Dan ga ik een tijdje vlakbij de garage staan waar die Angel staat. Dan komen uit de deur daar achter telkens mannetjes aangerend. Maar als het goed is het je dan genoeg afstand om ze neer net schieten. Dat moet je gewoon even volhouden. Dan kan je de motor pakken. Maar daarna moet je op de weg ook even uitkijken. Want ze blijven je wel achtervolgen :)

Veel succes

Ik schiet in eerste instantie de mannetjes neer die mij belemmeren bij het terug stelen van de motor. Alles doodschieten heeft geen zin omdat ze toch steeds weer opnieuw komen. Het is gewoon heel simpel; je pakt een motor en weg ben je. Je hoeft niet perse eerst iedereen dood te schieten. Als ik met mijn motor het dak van de Ammunation landt, rijdt ik gewoon met die motor naar de andere, schiet wat neer en rijdt ik weer weg met die andere. Schenk gewoon geen aandacht aan iedereen die op je schiet. Als je het onder de knie hebt is het een gebakken eitje. ;)

Ik schiet in eerste instantie de mannetjes neer die mij belemmeren bij het terug stelen van de motor. Alles doodschieten heeft geen zin omdat ze toch steeds weer opnieuw komen. Het is gewoon heel simpel; je pakt een motor en weg ben je. Je hoeft niet perse eerst iedereen dood te schieten. Als ik met mijn motor het dak van de Ammunation landt, rijdt ik gewoon met die motor naar de andere, schiet wat neer en rijdt ik weer weg met die andere. Schenk gewoon geen aandacht aan iedereen die op je schiet. Als je het onder de knie hebt is het een gebakken eitje. ;)

Nog even wat aan te merken. De mannetjes op het begin moet je wel afknallen. Zodra er alleen nog mannetjes door de deur komen moet je maken dat je wegkomt, en als het nodig is een drive-by doen.

  • Author

Bedankt voor jullie tips ;) Het is uiteindelijk na 100x gelukt :D

Global.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.