January 15, 200719 yr He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen ZIE BIJLAGE: http://img482.imageshack.us/img482/6018/probleemtv4.png >>> Door Dutchy3010: Van plaatje link gemaakt, want hij was te groot. Hou in het vervolg even rekening met de maximaal toegestane maten.<<<
January 15, 200719 yr He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen Waarschijnlijk moet je daar intypen: C:\program files\rockstar games\gta san andreas\data die C:\ kan verschillen op welke schijf je gta heb geïnstaleerd bijv: als je hem op F heb geïnstaleerd wordt het: F:\ Edited January 15, 200719 yr by yvea0
January 15, 200719 yr Author He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen Waarschijnlijk moet je daar intypen: C:\program files\rockstar games\gta san andreas\data die C:\ kan verschillen op welke schijf je gta heb geïnstaleerd bijv: als je hem op F heb geïnstaleerd wordt het: F:\ Nee dat lukt niet hebben we al geprobeert... Weet iemand anders dit??
January 15, 200719 yr je moet invullen ?:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas\Data\Handling.cfg ? = jouw harde schijf van SA ik heb zelf die handling editor gebruikt
January 15, 200719 yr het werkt wel degelijk. Type het volgende in: C:\program files\Rockstar games\GTA san andreas\data\handling(.cfg) Ik weet niet of dat cfg erbij hoort, maar dat moet je zelf maar even bekijken. En die map zal natuurlijk ook wel niet het zelfde zijn.
January 15, 200719 yr Author Geen een van jullie 2 mogelijkheden werkt en hij staat op C: ! Edited January 15, 200719 yr by mussepower
January 15, 200719 yr start->> zoeken ->> handling.cfg kijk in welke map hij staat ( inclusief C:\ etc. ) doe achter de map nog dit: \handling.cfg en vul dat daar in Helpt dat? bij mij word het dus: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg Als dit niet lukt kan het zijn dat je hem illegaal hebt :| Edited January 15, 200719 yr by yvea0
January 15, 200719 yr Als het goed is moet die het gewoon doen. Kopieer anders de locatie van de handling: rechtermuisknop klikken op handling -> eigenschappen -> Locatie kopieren en "\handling.cfg" erachter plakken.
January 17, 200719 yr Author Probleem opgelost.. Ik heb gewoon een andere gedownload die veel handiger is met afbeeldingen van de auto's en zo maar hij is alleen in het Frans
He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen
ZIE BIJLAGE:
http://img482.imageshack.us/img482/6018/probleemtv4.png
>>> Door Dutchy3010: Van plaatje link gemaakt, want hij was te groot. Hou in het vervolg even rekening met de maximaal toegestane maten.<<<