Geplaatst: 15 januari 200718 jaren comment_587419 Kan iemand de flying school doen voor mij? (mijn manneke staat net naast de flying school) alvast bedankt
Geplaatst: 15 januari 200718 jaren comment_587428 mission passed - learning to fly beloning - respect + heb verder geen cheats en mods gebruikt.. veel plezier verder als t goed is moet ie t nu doen Bewerkt: 16 januari 200718 jaren door caviaIIIII
Geplaatst: 16 januari 200718 jaren Auteur comment_587696 mission passed - learning to fly beloning - respect +heb verder geen cheats en mods gebruikt.. veel plezier verder Dit is gewoon dezelfde als mijn save game, niets veranderd, zelfs de tijd niet ?? EDIT: wow, je antwoord snel ( met overnieuw doen, bedoel je opnieuw spelen?) Bewerkt: 16 januari 200718 jaren door michaelfivez
Geplaatst: 16 januari 200718 jaren comment_587745 mission passed - learning to fly beloning - respect + heb verder geen cheats en mods gebruikt.. veel plezier verder Dit is gewoon dezelfde als mijn save game, niets veranderd, zelfs de tijd niet ?? EDIT: wow, je antwoord snel ( met overnieuw doen, bedoel je opnieuw spelen?) vlieg school opnieuw
Kan iemand de flying school doen voor mij?
(mijn manneke staat net naast de flying school)
alvast bedankt