Geplaatst: 15 januari 200718 jaren comment_587462 Welke Grand Theft Auto vinden jullie tot nu toe het beste verhaal hebben ? En waroom ? ----- Gta III Gta Vice City Gta SanAndreas Gta Liberty City Stories Gta Vice City Stories ----- Ik vint zelf Gta Vice City .. omdat het verhaal gewoon mooi is..
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_589311 Ik vind Vice City Stories de GTA met het leukste verhaal. Omdat er echt een reden is waarom hij op het slechte pad gaat(bij de andere GTA's willen ze gewoon rijk worden). GTA 3 had wel een leuk wraakverhaal, GTA Vice City was ook wel leuk maar je bent alleen maar een drugsdealer die veel gebackstabbed wordt, GTA San Andreas was wel een leuk verhaal, GTA LCS slaat helemaal nergens op, en VCS vind ik echt heel leuk verhaal hier kunnen filmmakers echt wat mee.
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_589379 Gta 3 en Gta vice city vind ik de 2 beste gta's qua verhaal. Maar als ik dan echt moet kiezen gaak toch voor vc, omdat de personager en de sfeer beter is.
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_589437 Ik vind GTA SA het mooiste verhaal hebben. VC was ook erg mooi maar GTA SA was net iets meer dat realistische gevoel. GTA III was een beetje een warrig verhaal. Boris H.
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925224 Welke Grand Theft Auto vinden jullie tot nu toe het beste verhaal hebben ? En waroom ? ----- Gta III Gta Vice City Gta SanAndreas Gta Liberty City Stories Gta Vice City Stories ----- Ik vint zelf Gta Vice City .. omdat het verhaal gewoon mooi is.. Ik vind GTA Vice City Stories omdat veel personages in terug komenvan GTA Vice City
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925950 Ik kies voor GTA:VC want ik vind Tommy een vrolijke indruk hebben in de game op een of andere manier. Als je hem ziet bij de missie: The Party op het schip van Colonel Cortez dan krijg ik een vertrouwd gevoel niet dat ik op mannen val ofso De verhaallijn vind ik ook wel een van de betere want Lance was wel een coole gozer in de game vond ik. Je doet allemaal missies en het gaat allemaal harstikke goed en dan stapt Lance naar de kant van Sunny. Ik vond die Lance een coole gozer dus ik had tranen in me ogen toen ik hem neerknalde Sunny vond ik eigelijks van het begin al een zeur want hij zeikt alleen maar over het geld en verder komt hij niet voor in het spel, alleen bij de laatste missies.
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926420 vice city stories en vice city hebben samen de beste vehaallijn.
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926558 Ik vind Vice City het beste verhaal hebben. Omdat het een Scarface stijl heeft, en daar hou ik wel van. San Andreas vond ik veels te ´Gangsta´ en in GTA III ben ik niet zo ver gekomen. VCS en LCS heb ik nog nooit gespeelt. Bewerkt: 30 maart 200817 jaren door warrock_123_321
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926667 Ik vind Vice City het beste verhaal hebben. Omdat het een Scarface stijl heeft, en daar hou ik wel van. San Andreas vond ik veels te ´Gangsta´ en in GTA III ben ik niet zo ver gekomen. VCS en LCS heb ik nog nooit gespeelt. Maar GTA hoort toch ook een beetje 'Gangsta' te zijn?
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_927022 Ik vind Vice City het beste verhaal hebben. Omdat het een Scarface stijl heeft, en daar hou ik wel van. San Andreas vond ik veels te ´Gangsta´ en in GTA III ben ik niet zo ver gekomen. VCS en LCS heb ik nog nooit gespeelt. Maar GTA hoort toch ook een beetje 'Gangsta' te zijn? Een beetje gangsta niet zo erg maar in SA is dat gewoon zo overdreven
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927343 Daar moet namelijk alles op de beste Gangster manier gedaan wordenen daar wordt je op het laatst ook ziek van
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927816 De verhaallijn van GTA ViceCity vind ik maar van Scarface afgekeken hoor ...Maar het het hoofdpersonage ROCKS!!! Gaan Tommy! GTA SanAndreas heeft dan wel weer een originele verhaallijn maar ik vind CJ niet zo'n leuk personage.
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928023 @Bossinkje Ik zei toch niet dat ik het een slecht spel vond? GTA:VC en GTA:SA zijn allebei goede spellen maar als ik zou moeten kiezen voor verhaallijn dan kies ik voor GTA:VC
Welke Grand Theft Auto vinden jullie tot nu toe het beste verhaal hebben ?
En waroom ?
-----
Gta III
Gta Vice City
Gta SanAndreas
Gta Liberty City Stories
Gta Vice City Stories
-----
Ik vint zelf Gta Vice City .. omdat het verhaal gewoon mooi is..