Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

zonder cheats

Nou laat ik zo beginnen, ik had een keer San Andreas geleend van een vriend van mij mij en die heb ik uitgespeeld met duizenden cheats...

mijn vraag is of het moeilijk is zonder cheats? :cab:

Maar dan oook ECHT heel moeilijk...

Featured Replies

Hmm, ik zou zeggen... Probeer het uit! Ik vind het zelf wel moeilijk maar dat omdat ik veel cheats gebruik.

Ik zou het eerst zonder proberen en als het echt té moeilijk word dan even voor de lol cheaten.

Ik ga pas zonder cheats spelen als ik alle scholen zelf op goud uit kan spelen :$ Maar gebruik eigenlijk alleen de wapencheat. Maar das misschien omdat ik schiet als een meisje :engel:

Ik ben hem ook aan het spelen zonder cheats en moeilijk is het niet.

Bij vele missies zijn er zoveel truuks waardoor de missie makkelijker wordt als hij echt niet lukt, en zelfs de truuks hoef ik nooit te gebruiken.

Enkel de schooltjes zijn moeilijk.

P.S.: Ik zit in de desert, dus weet niet of het daarachter veel moeilijker is.

Ik denk van niet.

Ik heb hem uitgespeeld zonder cheats.

Je moet gewoon veel op wikigta kijken bij vindplaatsen voor geweren, armor, gezondheid en cop bribes

Heel erg handig is dat!

Ik heb hem helemaal voor de volle 100% uitgespeeld zonder ook maar 1 cheat te gebruiken :Y:engel: .

Maar ik moet wel zeggen dat bepaalde missies erg moeilijk en irritant waren :bonk: , en dat ik soms na tientallen keren proberen(en vloeken :duh::@ +frustraties botvieren op iets waar ik later geen spijt van zou hebben :cab::cry: ) uiteindelijk de gehate missie gehaald had :D:dans: .(ik vond vooral de auto-rijschool een paar ZEER irritante missies bevatten en de eind-missie met Big Smoke vond ik op den duur ook erg langdradig worden.)

  • Author

Ok man ik zal proberen, ik krijg morgen lkkr mijn san andreas 8) voor 7 euro :)

Ik ga pas zonder cheats spelen als ik alle scholen zelf op goud uit kan spelen :$ Maar gebruik eigenlijk alleen de wapencheat. Maar das misschien omdat ik schiet als een meisje :engel:
Meisjes met wapens zijn anders heel gevaarlijk :puh: . De standaard cheats kunnen je niet bij alle missies helpen, de scholen bijvoorbeeld kan je niet makkelijker maken met cheats (behalve bij de laatste opdracht v/d rijschool :engel: ).

Nee, het is echt niet moeilijk. Samen met de tips en trucjes van Wikigta.nl moet het te doen zijn. Mijn tip: zoek altijd dekking! Dus achter iets zitten, die vijanden schieten ook als meisjes dus ^_^

daar doe je toch lang over hoor!

ik heb er nog nooit cheat in gebruikt en ik heb hem gewoon kunnen uitspelen.

soms is er iets lastig, maar dan moet je een missie 2x doen. dat is ook niet erg...

maar opzich is alles makkelijk.

kwa geld moet je gokken voor geld, met blackjack verdien je het meest, en dan kan je met een paar miljoen heel wat leuke dingen doen.

wel moet ik je waarschuwen voor cheats te gebruiken, want ik heb al 2 spellen die kapot zijn, doordat ik veel heb gecheat!!! :-( waaronder GTA vice city...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.