Jump to content

Muziekzenders 33 leden hebben gestemd

1. 1. muziekzenders

• TMF
      16
    • JIM-tv
      0
    • MTV
      6
    • Anders...
      6
    • Ik kijk niet naar zo'n zenders
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_588619
Ik kijk elke avond nog naar The Box...

Maar wat is JIM?

De Belgische TMF dacht ik zo..

------

Maar ik kijk nog altijd naar The Box, MTV, TMF heel soms, en MTV Base.

Geplaatst:
comment_588663

JIM tv is geen belgishe TMF want er is in belgie ook een TMF :cab: gewoon ook zo'n muziekzender waar jongeren vaak naar zappen.Als ik een muziek zender verkies is dat toch MTV zeker met Rockzone

Een uur lang keihard gaan met de beste rockplaten van het moment, doordenderen met de vetste rockclassics en gierend uit je dak met de meest monumentale metal mayhem. Dat is Rockzone: Rockzone beukt!

's Nachts is het tijd voor Rockzone! Britney en Christina liggen al veilig in hun warme bedjes en de muziekwereld haalt opgelucht adem. Het is de tijd dat de echte bands ontwaken. Van gierend harde gitaren en schrapende vocals tot cross-over van complete zangkoren en violen. Rockzone brengt het je allemaal. Alleen voor de hardcore metalfan.

Aldus:MTV

woensdag om 0.00 uur

IB ;)

Geplaatst:
comment_588791
Ik ook soms The Box, TMF nooit. Want daar draaien ze alleen maar top40 en dat vind ik niet leuk.

Ik ook, op The Box zie je vaak echt nummers die niet eens gemaakt zijn om in de top 40 te komen.

Geplaatst:
comment_588915

Vroeger keek ik elke woensdagavond trouw The Box, met Ontheroxxx, dat was de enige zender die naast al die slappe nu-metal bandjes ook nog thrash en death metal durfte te showen (o.a. Insision en Deicide werden geshowed), en af en toe kom ik op MTV of TMF nog Guns 'n Roses tegen, of een triest bandje als Marylin Manson, maar meer (helaas) niet...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_589416
Vroeger keek ik elke woensdagavond trouw The Box, met Ontheroxxx, dat was de enige zender die naast al die slappe nu-metal bandjes ook nog thrash en death metal durfte te showen (o.a. Insision en Deicide werden geshowed), en af en toe kom ik op MTV of TMF nog Guns 'n Roses tegen, of een triest bandje als Marylin Manson, maar meer (helaas) niet...

ja srr dat ik the box er niet heb bijgezet, die hebben wij niet in BE :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.