Geplaatst: 17 januari 200719 jaren Hoi . Aangezien ik graag MisscionScript wil leren modden las ik daarnet even deze tutorial door . Nu , wou ik zelf ook eens zo'n script schrijven en in de tutorial staat dat ik dan op zoek moet naar'n bestand genaamd create_thread . Maar ik heb al gekeken in mijn GTA VC folder en kan dat specifiek bestand nergens vinden ... ?! Heeft iemand een idee war dat bestand zich bevind ? Alvast bedankt!
Geplaatst: 17 januari 200719 jaren Hoi .Aangezien ik graag MisscionScript wil leren modden las ik daarnet even deze tutorial door . Nu , wou ik zelf ook eens zo'n script schrijven en in de tutorial staat dat ik dan op zoek moet naar'n bestand genaamd create_thread . Maar ik heb al gekeken in mijn GTA VC folder en kan dat specifiek bestand nergens vinden ... ?! Heeft iemand een idee war dat bestand zich bevind ? Alvast bedankt! Create_thread is geen bestand, het is een stukje code in het bestand "main.scm".
Hoi
.
Aangezien ik graag MisscionScript wil leren modden las ik daarnet even deze tutorial door
.
Nu , wou ik zelf ook eens zo'n script schrijven en in de tutorial staat dat ik dan op zoek moet naar'n bestand genaamd create_thread
.
Maar ik heb al gekeken in mijn GTA VC folder en kan dat specifiek bestand nergens vinden ... ?!
Heeft iemand een idee war dat bestand zich bevind ?
Alvast bedankt!