January 17, 200719 yr Heeft iemand het muziekje van als je de missie gehaald hebt??? Dus het geluidje als je de missie hebt gehaald Alvast bedank Groethjes Mark
January 17, 200719 yr Volgens mij is dit niet los te krijgen. Rockstar heeft wel de soundtrack uitgegeven maar zo'n bestandje zit ergens diep verborgen op de CD. Hiervoor zou iemand moeten zoeken. Als iemand mij de naam van dat bestandje weet te vertellen wil ik hem wel zoeken maar dan is ie waarschijnlijk niet in MP3 of WAV formaat maar iets van Rockstar zelf. Boris H.
January 17, 200719 yr Waarschijnlijk heeft iemand hem wel op LimeWire gepost, maar daar ga ik verder niet op in omdat dat verboden is. Je zou eens in 'Sound Bestanden' kunnen kijken.
January 17, 200719 yr >>> Door Dutchy3010: Wij beschouwen dingen als LimeWire wel als illegaal, vandaar dat ik jouw post heb verwijderd.<<< Oké, maar dat is het niet. Maar als iemand daar problemen mee heeft: voor mij géén probleem Edited January 18, 200719 yr by MartyCeha
January 17, 200719 yr Volgens mij is dit niet los te krijgen.Rockstar heeft wel de soundtrack uitgegeven maar zo'n bestandje zit ergens diep verborgen op de CD. Hiervoor zou iemand moeten zoeken. Als iemand mij de naam van dat bestandje weet te vertellen wil ik hem wel zoeken maar dan is ie waarschijnlijk niet in MP3 of WAV formaat maar iets van Rockstar zelf. Boris H. Dat denk ik juist wel, in Vice City waren de omgevingsgeluiden ook in mp3 en wav formaat.
January 17, 200719 yr Heeft iemand het muziekje van als je de missie gehaald hebt???Dus het geluidje als je de missie hebt gehaald Alvast bedank Groethjes Mark Ik heb het muziekje even voor je opgenomen met het programma 'Fraps'. Dus voor de duidelijkheid: Ik heb het niet illegaal gedownload, ik het het muziekje gewoon zelf opgenomen. Klik hier als je het muziekje even snel wilt beluisteren, om te luisteren of het het muziekje is wat jij bedoelt: Klik. Is dit het goede muziekje? Dan kun je het downloaden, hij staat in de bijlagen van deze post. Volgens mij is dit niet illegaal, omdat ik het muziekje niet via LimeWire (of iets wat daar op lijkt) gedownload heb, maar het gewoon zelf opgenomen heb. Mocht dit toch illegaal zijn (wat ik eigenlijk niet verwacht)? Sorry dan, dan zal ik mijn post wel aanpassen. Veel plezier met je muziekje, Markoes. __Missie_behaald___muziekje.mp3
January 17, 200719 yr Dat liedje is eigenlijk hetzelfde als het introliedje, maar dan tig keer korter. Het intro liedje is wel makkelijk te verkrijgen. Of dat illegaal is moet je niet bij mij vragen, dat weten de Admins enzo wel ************************************************************************** >>> Door PatrickW: Illegale content verwijderd. 3 posts geleden heeft Dutchy3010 al heel duidelijk gezegd dat we dat hier als illegaal beschouwen, dus dit lijkt aardig op het moedwillig overtreden van de regels.<<<
Heeft iemand het muziekje van als je de missie gehaald hebt???
Dus het geluidje als je de missie hebt gehaald
Alvast bedank
Groethjes Mark