Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

waar kan je de police maverick vinden

Hi wat vindt jij van de bandito?

En die police maverick op welk bureau staatie in los santos op de market dat kan eigenlijk niet want daar staat geen grote H plz help mij

>>> Door Dutchy3010: Van "geef je cijfer"-topics zijn er genoeg. Daarom topictitel veranderd en beperken tot de tweede vraag.<<<

Featured Replies

De police Maverick staat idd op een politie bureau

Zie deze site: Wikigta

In Los Santos staat hij. zie dat rode stipje.

Edited by jovu123

De bandito vind ik ook super hoor :*D En de Police Maverick spawned niet altijd daar op het dak, dan moet je even een rondje lopen ofzo.

  • Author
De bandito vind ik ook super hoor :*D En de Police Maverick spawned niet altijd daar op het dak, dan moet je even een rondje lopen ofzo.

IK bedoel op het lspd staat geen grote h is het in de market want je heb daar op het dak ook geen plek

De bandito vind ik ook super hoor :*D En de Police Maverick spawned niet altijd daar op het dak, dan moet je even een rondje lopen ofzo.

IK bedoel op het lspd staat geen grote h is het in de market want je heb daar op het dak ook geen plek

Klopt. Het vreemde aan die helicopter pakken is, dat je eigenlijk al een helicopter nodig hebt om hem te pakken. je kunt namelijk niet op het dak komen. er staat inderdaad geen H, want hij staat gewoon op het dak.

Klopt. Het vreemde aan die helicopter pakken is, dat je eigenlijk al een helicopter nodig hebt om hem te pakken. je kunt namelijk niet op het dak komen. er staat inderdaad geen H, want hij staat gewoon op het dak.

Niet helemaal juist, naast het LSPD HQ loopt namelijk een snelweg, en van daar af kun je (met wat moeite) naar dat dak springen.

Je kunt ook een vliegtuig en prarchute stelen, boven het dak vliegen, uit het vliegtuig springen en op het dak landen

Na al de mooie antwoorden van mijn mede forumgenoten wil ik je dit nog even nog zeggen:

-je kan ook met een jetpack op het dak landen

-soms spawt die op het dak en soms weer niet dus probeer dan even later terug te komen

Edited by MASTERMIND

Na al de mooie antwoorden van mijn mede forumgenoten wil ik je dit nog even nog zeggen:

-je kan ook met een jetpack op het dak landen

-soms spawt die op het dak en soms weer niet dus probeer dan even later terug te komen

Vind je dit nou echt zo'n nuttige toevoeging? Het is nu wel duidelijk hoe je de Police Maverick kunt vinden en hoe je hem kunt bereiken. Aangezien alle antwoorden van de topicstarter nu wel duidelijk zijn, stel ik voor om dit topic te laten rusten. Alleen als je nog graag iets kwijt wilt over de Police Maverick, bijvoorbeeld in de vorm van een vraag, kun je die hier natuurlijk wel stellen. Als ik nog meer onnodige reacties tegenkom als deze sluit ik het topic meteen, en kunnen er consequenties volgen..

P.S. Deze post is niet alleen gericht op MASTERMIND, maar gewoon in het algemeen. ;)

  • Author

Na al de mooie antwoorden van mijn mede forumgenoten wil ik je dit nog even nog zeggen:

-je kan ook met een jetpack op het dak landen

-soms spawt die op het dak en soms weer niet dus probeer dan even later terug te komen

Vind je dit nou echt zo'n nuttige toevoeging? Het is nu wel duidelijk hoe je de Police Maverick kunt vinden en hoe je hem kunt bereiken. Aangezien alle antwoorden van de topicstarter nu wel duidelijk zijn, stel ik voor om dit topic te laten rusten. Alleen als je nog graag iets kwijt wilt over de Police Maverick, bijvoorbeeld in de vorm van een vraag, kun je die hier natuurlijk wel stellen. Als ik nog meer onnodige reacties tegenkom als deze sluit ik het topic meteen, en kunnen er consequenties volgen..

P.S. Deze post is niet alleen gericht op MASTERMIND, maar gewoon in het algemeen. ;)

Sorry Bling Excuses het ging per ongeluk

>>> Door Bling: Moest je nou echt een topic hiervoor bumpen? Je had mij dit ook over PB kunnen zeggen ;). Was mijn eenalaatste zin in bovenstaande post niet duidelijk genoeg? Voortaan dit soort onzinposts vermijden aub. <<<

wat is een bandito?

is er een plaatje van ofzo

ik heb op wikigta gezocht, maar daar kon ik het niet vinden...

Edited by twankala

ik heb op wikigta gezocht, maar daar kon ik het niet vinden...

Hij staat wel degelijk op WikiGTA. De Bandito is een voertuig, die voorkomt in San Andreas. Zie hier de pagina van WikiGTA over dit voertuig, en hier zie je een kaartje waarop de exacte vindplaatsen staan vermeld van dit voertuig.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.