Geplaatst: 17 januari 200718 jaren comment_588693 Ik probeer diverse mogelijkheden , hier wilde ik een 'Miami' feeling weergeven , het goede leven zeg maar ! groet.
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_588798 Opzich best mooie signature. Alleen een beetje rommelig. Als ik goed kijk heb je een stock gebruikt en daar nog wat renders over heen gedaan? Ik zie 2 auto's, een man met een vrouw erin en je naam. Je hebt goed kleur gebruikt, gewoon een beetje zwart-wit achtig. Je had nog wel wat meer kunnen doen aan je text. Je hebt een font gekozen (geen lelijk font) en gewoon neergezet. Je kon het misschien op het nummerbord van die auto doen ofzo. 69% - Je sig is een beetje rommelig. Je hebt er misschien iets te veel ingezet.
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren Auteur comment_589317 Bedankt voor je reactie , ik denk idd , te veel gebruikt , ben nog een beginner dus met je kritiek ga ik zeker aan de slag !
Ik probeer diverse mogelijkheden , hier wilde ik een 'Miami' feeling weergeven , het goede leven zeg maar !
groet.