January 18, 200719 yr hoi ik heb een trainer om voertuigen te spawnen maar naa een paar keer stopt gta er mee en vraagt rapport verzenden is er wat mis ee?
January 18, 200719 yr hoiik heb een trainer om voertuigen te spawnen maar naa een paar keer stopt gta er mee en vraagt rapport verzenden is er wat mis ee? Ik maak hier uit op dat hij het dan wel doet, het eerste waar ik aan denk is dat je dan voertuigen hebt gemod. Ik heb dat namelijk ook wel eens gehad. Optie twee kan zijn dat je hem verkeerd hebt geïnstaleerd. Je moet meestal alle bestanden naar je 'GTA San Andreas Main Map' kopieëren. Blijf je wel last hebben van de foutmelding dan raad ik je aan hem te verwijderen, en een nieuwe te instaleren. Edited January 18, 200719 yr by -Matthijs-
hoi
ik heb een trainer om voertuigen te spawnen maar naa een paar keer stopt gta er mee en vraagt rapport verzenden is er wat mis ee?