Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_588933 Ik heb echt vandaag problemen met die missie. Normaal nooit maar zal wel door de storm komen ofzo. Maar zou iemand die voor me willen doen :$ Alvast onwijs bedankt. Ik heb in slot 8 gesaved trouwens :$
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_588934 Ik heb echt vandaag problemen met die missie. Normaal nooit maar zal wel door de storm komen ofzo.Maar zou iemand die voor me willen doen :$ Alvast onwijs bedankt. Ik heb in slot 8 gesaved trouwens :$ Mission Passed! >> Farewell My Love Beloning: Geen beloning voor deze missie. Gesaved: In het idyllische dorpje Blueberry. Savegame: Informatie/screenshots over de missie: *KLIK* Heel veel plezier met de volgende missies van San Andreas, Mirrr
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_588936 Doe ik voor je. Zelfs twee mensen sneller. Veel plezier Nandro. Bewerkt: 18 januari 200718 jaren door HerrieM
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren Auteur comment_588938 Heeel erg bedankt Nandro en jij ook Herrie dat je me (alweer ) wilde helpen Heel erg bedankt Bewerkt: 18 januari 200718 jaren door Mirrrr
Ik heb echt vandaag problemen met die missie. Normaal nooit maar zal wel door de storm komen ofzo.
Maar zou iemand die voor me willen doen :$
Alvast onwijs bedankt.
Ik heb in slot 8 gesaved trouwens :$