Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

help :S

eej

Ik heb SA cam hack gedwonload en er zit een exe bij als ik di eopen krijg ik een klein schermpje met 2 dinegen erp nu me vraag ik snap niet hoe ik hem, kan laten werken help me

Featured Replies

Dat is niet zo moeilijk. Sla de cam hack in een willekeurige map op. Open nu het programmaatje, dan krijg je dus dat kleine schermpje. Start nu GTA San Andreas op. Nu druk je op num * om de camera hack aan te zetten. Met de v toets kun je verschillende camerastandpunten kiezen. Verder heb je nog heel veel andere functies, zoals 'free look'. In de readme van de cam hack kun je alle toetsen vinden waarmee je de functies kunt bedienen. Dit soort functies zoals 'free look' kun je het beste gewoon allemaal een keer uitproberen. :)

Veel plezier met je cam hack!

• Author
Dat is niet zo moeilijk. Sla de cam hack in een willekeurige map op. Open nu het programmaatje, dan krijg je dus dat kleine schermpje. Start nu GTA San Andreas op. Nu druk je op num * om de camera hack aan te zetten. Met de v toets kun je verschillende camerastandpunten kiezen. Verder heb je nog heel veel andere functies, zoals 'free look'. In de readme van de cam hack kun je alle toetsen vinden waarmee je de functies kunt bedienen. Dit soort functies zoals 'free look' kun je het beste gewoon allemaal een keer uitproberen. :)

Veel plezier met je cam hack!

Is dat sterretkje * ook in het spel shift 8???

• Author
Simpel antwoord: Nee...

hoe dan??

Simpel antwoord: Nee...

hoe dan??

Flying Dutchman zei het al in zijn post, het sterretje dat je moet gebruiken is die op het zogenaamde numpad. De meeste toetsenborden hebben dat, het zijn de nummers + wat extra toetsen op de rechterkant van het toetsenbord. alhier een plaatje van hoe het eruit ziet. Zie het sterretje tussen de / en de -.

Heb je een laptop, dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet de beschikking over deze toetsen, simpelweg omdat het er niet goed in past. In dat geval denk ik dat je de toetsen wel aan zou kunnen passen, maar daar heb ik geen verstand van.

• Author

dank