Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Mijn disc is beetje

Geplaatst:

Ik heb SA net geinstalleerd... had hem gekregen van mijn broer en ik heb hem foutloos kunnen installeren

maar als ik hem wil spelen staat er: Wrong Disc. Insert the right Disc zoiets

kan iemand helpen?

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar "Hardware Problemen".<<<

Featured Replies

Geplaatst:

maak de disc ff schoon, lukt dat?

Geplaatst:

Ik denk dat je DVD vuil is. Gezien je hem wel goed kon installeren, zal het geen beschadiging zijn en is je DVD ook nog goed. Ga met een zacht, ligt vochtig en schoon doekje over je DVD, en maak hem voorzichtig schoon. Droog hem daarna weer met een zacht, schoon, doekje. Kijk of hij dan mooi schoon is, en probeer hem opnieuw te spelen. Lukt het dan nog niet, dan ligt het waarschijnlijk toch aan een beschadiging, en zul je een nieuw DVD moeten kopen voor ongeveer €30,-.

Geplaatst:
Ik denk dat je DVD vuil is. Gezien je hem wel goed kon installeren, zal het geen beschadiging zijn en is je DVD ook nog goed. Ga met een zacht, ligt vochtig en schoon doekje over je DVD, en maak hem voorzichtig schoon. Droog hem daarna weer met een zacht, schoon, doekje. Kijk of hij dan mooi schoon is, en probeer hem opnieuw te spelen. Lukt het dan nog niet, dan ligt het waarschijnlijk toch aan een beschadiging, en zul je een nieuw DVD moeten kopen voor ongeveer €30,-.

misschien mag ik er niet over praten, en kan ik er een warn voor krijgen ( dit weet ik niet )

je kan toch een *** dan gebruiken? omdat hij hem al gekocht heeft?

>>> Door Bling: Een warn zal ik je er niet direct voor geven, maar alleen even het verzoek om niet over illegale dingen te praten. <<<

Geplaatst:
  • Auteur

ik heb hem schoon gemaakt etc.. en nog krijg ik dat berichtje:

Wrong disc inserted.

Please insert the CD/DVD.

En dan heb ik de optie ''Opnieuw'' en ''Annuleren'' en je raad het al... Opnieuw werkt niet dan krijg ik het

schermpje weer, en Annuleren heb ook weinig zin :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.