Ik heb nog nooit gewerkt met photoshop CS2. Ik heb het wel geinstalleerd (een nederlandse versie) omdat ik graag een signature wil maken. Ik had gehoord dat dat wel kon met photoshop. Ik heb zo ongeveer we in gedachte wat ik wil maken ik zou alleen niet weten hoe ik het moet doen . Ik wil het wel graag zelf leren. Ik kan hier op het forum alleeen engelstalige tuts vinden van photoshop om sigs te maken. Kan iemand mij mss in het nederlands uit legge hoe dit in z'n werking gaat. Ik kom namelijk niet verder als dit ongeveer:
Hoi,
Ik heb nog nooit gewerkt met photoshop CS2. Ik heb het wel geinstalleerd (een nederlandse versie) omdat ik graag een signature wil maken. Ik had gehoord dat dat wel kon met photoshop. Ik heb zo ongeveer we in gedachte wat ik wil maken ik zou alleen niet weten hoe ik het moet doen
. Ik wil het wel graag zelf leren. Ik kan hier op het forum alleeen engelstalige tuts vinden van photoshop om sigs te maken. Kan iemand mij mss in het nederlands uit legge hoe dit in z'n werking gaat. Ik kom namelijk niet verder als dit ongeveer: