Jump to content
Geplaatst:
comment_589594

Heey wie gaat de nieuwe CD van The Game, genaamd The Doctor's Advocate kopen? Ik heb hem gekocht en ik ben erg tevreden! Op bol.com kan je hem kopen voor €20,99. Natuurlijk kan je hem ook op andere sites bestellen of gewoon langs je plaatselijke Free Record Shop(of een andere winkel) gaan.

dradvocate.jpg

TRACKS:

1. Lookin At You

2. Da Shit

3. It's Okay(One Blood) feat. Junior Reid

4. Compton

5. Remedy

6. Let's Ride

7. Too Much

8. Wouldn't Get Far feat. Kanye West

9. Scream on 'Em

10. One Night

11. Doctor's Advocate feat. Busta Rhymes

12. Ol' English

13. California Vacation feat. Snoop Dogg & Xzibit

14. Bang

15. Around the World

16. Why You Hate The Game feat. Nas & Marsha

Greetz, Clowntje_93 :clown:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_589613

Is dat geen reclame maken ?

Ik ga hem nog wel kopen, heb The Documentary ook pas later gekocht, je hoort dat Game goed op Dre heeft gelet, de beats zijn super!

Ook de CD over het algemeen is een heerlijk album! :Y

Geplaatst:
comment_589681

Ik heb hem ook maar ik zoek de Special Edition met de dvd, die kan ik nergerns vinden. Ik kan hem wel bestellen op internet maar ik ga liever gewoon naar de winkel om het te kopen.

Geplaatst:
comment_589708

Ik ga hem denk ik niet kopen. Ben wel benieuwd naar 't resultaat..

@Yohan:

Hoezo:

Je hoort dat Game goed op Dre heeft gelet, de beats zijn super!

Game maakt echt niet al zijn beats zelf, ik denk zelfs bijna geen een. Meetal kopen ze die gewoon of bij hun producer ofzo..

*EDIT: Dit hoor eigenlijk in het Rap/HipHop Discussie topic ;)

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_590345

Echt een verdomd goed album! _O_ The Game! 8) Paar goede nummers: It's Okay(One Blood), Let's Ride, Doctor's Advocate, California Vacation... _O_

Bewerkt: door PSP-Lover

Geplaatst:
comment_590876
Echt een verdomd goed album! _O_ The Game! 8) Paar goede nummers: It's Okay(One Blood), Let's Ride, Doctor's Advocate, California Vacation... _O_

Een paar goede nummers? Ik snap je niet, het ganse album is top voor mij

Geplaatst:
comment_592168

Ik vind dit album heel slecht met uitzondering van het nummer One Blood. Verder vind ik The Documentary het betere album van The Game.

Geplaatst:
comment_592668

Wat vind je slecht aan de nummers, bijdehandje?

>>> Door Dizzee: Wat zei ik nou ook weer over die provocerende posts van jou? Door er 'bijdehandje' bij te zetten lok je alleen maar ruzie uit, zoals ik hieronder al zie gebeuren. Volgende keer mag je een warn verwachten...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.