November 19, 200421 yr Ik heb een trailer gemaakt maar waar kan ik em nou laten zien? ik heb zelf geen ftp ofzo
November 19, 200421 yr Als je zelf een trailer hebt gemaakt kan je hem mailen naar GTAGames.nl Wij kunnen hem dan in onze download database plaatsen. Liefst kleiner dan 15 MB en ook nog een beetje beeld kwaliteit. Ook geen 2 seconde beeld maar liefst een minuut of meer. Daarom is WMV compressie handig. zie meer info op http://www.gtagames.nl/mail.php
November 19, 200421 yr Author Bedankt heb et meteen gedaan! khoop dat hij er snel opstaat. mischien een link vanaf de homepage?
November 23, 200421 yr mm raar ik kan helemaal niks downloaden dan zegt hij dat ik niet mag linken van een andere site iemand hier een oplossing voor Edited November 23, 200421 yr by Juriaan
Ik heb een trailer gemaakt maar waar kan ik em nou laten zien?
ik heb zelf geen ftp ofzo