Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_590476 Ik weet niet of ik hier goed zit , maar ik zit dus helemaal in het begin en ik moet op de hoorn drukken Waar ligt die ? ik heb al op elk knopje gedrukt en er komt geen hoorn uit Weet er iemand die zijn ? Cenzy EDIT ===> laat maar al hebal gevonden Bewerkt: 20 januari 200718 jaren door Cenzy
Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_590483 Ik weet niet of ik hier goed zit , maar ik zit dus helemaal in het begin en ik moet op de hoorn drukken Waar ligt die ? ik heb al op elk knopje gedrukt en er komt geen hoorn uit Weet er iemand die zijn ? Druk op de 'Tab' toets. Dit is het toetsje met twee pijlen die in verschilllende richting wijzen:
Geplaatst: 27 januari 200718 jaren comment_596882 Misschien ook handig om te weten is dat Tab ook bijvoorbeeld in combinatie met de pijl-toetsen de loop verschuift (Tab + rechts = loop naar rechts). Met sturen gaat dit iets lastiger.
Ik weet niet of ik hier goed zit , maar ik zit dus helemaal in het begin en ik moet op de hoorn drukken
Waar ligt die ? ik heb al op elk knopje gedrukt en er komt geen hoorn uit
Weet er iemand die zijn ?
Cenzy
EDIT ===> laat maar al
hebal gevonden
Bewerkt: door Cenzy